Lana is zo eigenwijs en weet precies wat ze doet. Ze weet ook precies hoe ze je aan het lachen moet maken.
Hier een klein voorbeeldje.
Zaterdagnacht werd ze om 2 uur wakker. Had haar weer neergelegd, muziekje aangezet en weer naar de slaapkamer gelopen. Hoor ik haar weer gieren lachen brullen in haar kamertje van plezier. Dus ik ga weer terug, doe de deur een heel klein stukje open zodat ze mij niet zag, zit ze weer heerlijk rechtop in bed te spelen met haar doekje en speentje.
Ik doe de deur wat verder open, ze kijkt me aan, neemt een duikvlucht in haar bed, ligt vervolgens op haar buik met haar speentje in de mond en doet haar ogen dicht. Nepslapen dus! Til haar op om haar weer goed te leggen, doet ze nog steeds alsof ze sliep. Helemaal slap, je kent het wel. Leg haar weer goed, ligt ze nog steeds met haar ogen dicht. Zeg ik heel zachtjes tegen haar… klein klere meissie :mrgreen:
En wat denk je dat ze doet nog steeds met haar ogen dicht… heel erg hard lachen :lol:
Tja, daar sta je dan als moeder midden in de nacht, te brullen van het lachen :inlove: :inlove:
En wat maken jullie mee qua uittesten waar je eigenlijk heel hard om moet lachen terwijl je eigenlijk boos bent of niet wilt hebben dat je kindje iets doet?
Ok… ik kan me dus echt niet voorstellen dat geen kind de ouders uittest :mrgreen:
Dan heb ik wel een heel uniek kind!!! :lol:
Nou uittesten?
Dominiek moet 's morgens zelf in slaap zien te komen in zijn eigen bedje ('s middags en 's avonds ga ik mee en mag hij aan de borst in slaap vallen en blijf ik bij hem liggen).
Maar als ik hem 's morgens in zijn bed leg dan gaat hij eerst heel hard gillen, alsof hij ongelovelijke pijn heeft (gelukkig weet ik dat dat niet zo is) en direct als ik de deur dicht heb gedaan en de trap afloop dan word het heel stil, en wat doet meneer dan, de hele tijd het licht aan en uit doen (hij kan net bij het knopje komen vanuit zijn bed) :mrgreen: . Ik zie de humor er wel van in.
Vergeet ik het erbij te zetten,
Ik zou ook in een deuk hebben gelegen als me dat was overkomen hoor, maar volgens mij is ze dan wel snel als je ze nu al zo om de tuin probeert te leiden.
Ja nou, ze doet het nu steeds vaker :wall: :inlove:
Ook heel boos naar mij kijken, ogen half dichtgeknepen en dan dat hoofdje omlaag :inlove:
Maar dat lichtknopje! Geweldig gewoon. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Lana dat ontdekt :lol:
Verder vindt ze de vitrage ook erg leuk. Ze pakt het dan en gaat dan kiekeboe spelen met zichzelf. En dan maar naar mij blijven kijken omdat ze weet dat het niet mag :inlove:
Wat ook wel grappig is, is dat ze ook spulletjes geeft aan mij. Dan zeg ik: geef maar aan mama. Dan geeft ze het, en vervolgens zet ze het op een brullen :shock: en als ik het dan teruggeef dan houdt ze gelijk op :roll: :inlove:
Hahahaha, echt nog babylogica.
Dominiek speelt nu kiekeboe met ons, nou ja kiekeboe. Hij gaat je heel stilletjes aan zitten kijken en dan ineens dan springt ie overeind en roept dan heel hard BWAH!!, dit doet hij echt de hele dag door, en ik moet maar blijven schrikken want anders is het niet leuk, dus ik huppel nu de hele dag springend en gillend door het huis :mrgreen:
Oh ja, Dominiek is 10 maanden
:lol: :lol: :inlove: :inlove:
Heerlijk!!! En dan denken die kleintjes echt alsof jij schrikt, dat vind ik nog het leukste er aan! :lol:
Lana is de laatste dagen een beetje baldadig. Gaat op al het speelgoed staan, schopt er tegen, gooit ermee. Slaat mama, heb regelmatig krasjes van haar nageltjes op mijn gezicht en dat alles doet ze met een hele grote lach :inlove:
Wat ze ook erg intressant vindt is je hoofd draaien. Ze slaat dan echt op je wang om je een bepaalde kant op te duwen en dat gaat iig niet zachtjes :lol:
Wat een klein boefje die Lana maar wel een heel mooi boefje :inlove:
Yeline begint weer iets te veranderen maar ze was erg :roll: net als Lana even waarschuwen en dan een stralende lach te voorschijn houden en dan ook nog ff stiekem weer doen. Maar ze is nu ff rustig met uitdagen ze luisterd goed moet ik zeggen :eh: zal wel tijdelijk zijn maar het is wel lekker hihi. Alleen vorig weekend was ze nog ff aan het boeven ze hing aan de plank van de kast :wall: en wou zo ff met dr voeten dr speelgoedmand in door zichzelf omhoog te trekken haha.
Hahahaha Yeline en klimmen :inlove:
Nee, dat doet Lana (gelukkig) nog niet :thumbup: Maar ze werd daarnet wel heel erg boos omdat ze haar telefoontje in een vierkante bak had gedaan en niet meer eruit kreeg :wall: :inlove: