Lachen is gezond!

Als groot kinderen voor kinderen fan wil toch even met jullie delen dat de nieuwe clip uit is!!

Zowel de clip als het nummer vind ik echt super! :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=RCupKBz4NVE

En jullie??

en ik?

ik kijk nu door dit bericht allemaal oude kvk meuk terug! Leuk hoor. kvk is voor mij vooral jeugdsentiment, dus met die nieuwe nummers heb ik niet zo veel. maar het oude werk :inlove:

Ja ‘op een onbewoond eieieiland’!! Enz enz.

Maar vroeger was kvk ook een hele happening he, dat is nu veel minder geworden.

De teksten die ik nu soms hoor in die liedjes vind ik dus echt niet kunnen (gescheld e.d.)…(ik klink nu als een ouwe tuttebel, maar dat kan me niet zoveel schelen eigenlijk)

Het was bij ons thuis ook echt feest als de nieuwe kinderen voor kinderen op tv kwam.

En de cassettebandjes die we van de tv opnamen werden echt helemaal grijs gedraaid. Tot en met nr 11 ofzo ken ik de liedjes allemaal nog uit m’n hoofd.

@jewel wrote:

De teksten die ik nu soms hoor in die liedjes vind ik dus echt niet kunnen (gescheld e.d.)

Gescheld :think: die liedjes ken ik niet…

Kinderen voor kinderen gaat zeker met zijn tijd mee, daardoor is het qua muziek en ook qua onderwerpen anders als vroeger. Er zat af en toe een wat minder jaar tussen, maar de afgelopen jaren waren zeker weer top!

Natuurlijk ben ik te oud, dus ben geen graadmeter, maar als ik de kinderen bij mij op de BSO zie, als ik zie hoe snel de tv-opnames uitverkocht zijn, kan ik zeggen dat het gewoon nog leeft!

8)

Ik hou er persoonlijk niet zo van, alleen die uitspraak al…

vroeger vond ik het wel leuk, maar ook wel omdat het er gewoon bij hoorde. Net voor sinterklaas kwam het op tv en dan met sinterklaas kregen we de lp (jeetje dat klinkt van vroeger!)