Labeltjes

Ik zag net dat er al een keer een topic over geweest is, maar wat ik daar niet in terugvind: hoe bevallen de instrijklabeltjes?



Ik zat er net naar te zoeken voor de kleding van mijn zoon (hij raakt vaak iets kwijt bij gym :frowning: )

Maar ik ben bang dat het lelijk wordt in de was, die strijkdingetjes. Moet je ze perse strijken?



Alvast bedankt :-*

ik heb die van B*bywalz, die moet je idd instrijken (al naai ik ze ook wel eens in bv een fleece-iets) en die bevallen me erg goed en zijn niet duur.

Dus ookal zijn ze eigenlijk om te strijken kun je ze dus ook naaien? Ja, klinkt een beetje gek, maar ik vroeg me af of dat ‘strijkspul’ dan niet alsnog gaat reageren, of uitlopen ofzo? :shifty:

Ik snap het zelf haast niet meer :roll:

Ik strijk zelf liefst helemaal niets in kleding.

Als ik er al naamlabels in moet zetten… zou ik ze er gewoon in naaien.



Die kan je later gewoon weer verwijderen of veranderen door andere label erin te naaien als je de kleding doorgeeft aan jongere kind.



Mijn moeder heeft dat bij mij vroeger ook altijd op deze manier gedaan.

Zelfs met die label van zwemdiploma’s

Die naaide ze gewoon aan mijn zwempak.

Ik heb strijklabels die je er ook weer ‘uit kunt strijken’, dus opnieuw warmmaken met strijkbout en ze zijn zo weer te verwijderen.



Ik heb ze besteld bij Goed Gemerkt.

@Billie wrote:

Ik heb strijklabels die je er ook weer ‘uit kunt strijken’, dus opnieuw warmmaken met strijkbout en ze zijn zo weer te verwijderen.



Ik heb ze besteld bij Goed Gemerkt.




Ik heb ze ook hiervan en ze bevallen uitstekend! Heb ook de stickers bij ze besteld.

fijn om te horen! Ik heb even gegoogeld en zie dat ze bij de een 2x zo goedkoop zijn als bij de ander, maar die duurdere zijn wel errug leuk om te zien!



Ik heb handdoeken van mijn oma, daar zaten ook ooit naamlabels in, vanwege het verzorgingshuis waar ze zou gaan wonen. Maar dat is helaas niet doorgegaan, ze is overleden :frowning: Maar, ik kan in haar handdoeken nog heel goed zien waar haar naamlabels gezeten hebben! Misschien zijn ze niet goed verwijderd? (door m’n moeder :wink: )

En het zal ook wel een ander soort label geweest zijn, zonder schattig plaatje erbij :lol:

@Sabje wrote:

@Billie wrote:
Ik heb strijklabels die je er ook weer ‘uit kunt strijken’, dus opnieuw warmmaken met strijkbout en ze zijn zo weer te verwijderen.



Ik heb ze besteld bij Goed Gemerkt.




Ik heb ze ook hiervan en ze bevallen uitstekend! Heb ook de stickers bij ze besteld.




me too…



we hebben gewoon de achternaam erin laten zetten, dan konden we ze voor allebei gebruiken, je doet er heel lang mee…ik streek ze ook op de knuffels e.d.

@Heleen wrote:

@Sabje wrote:
@Billie wrote:
Ik heb strijklabels die je er ook weer ‘uit kunt strijken’, dus opnieuw warmmaken met strijkbout en ze zijn zo weer te verwijderen.



Ik heb ze besteld bij Goed Gemerkt.




Ik heb ze ook hiervan en ze bevallen uitstekend! Heb ook de stickers bij ze besteld.




me too…



we hebben gewoon de achternaam erin laten zetten, dan konden we ze voor allebei gebruiken, je doet er heel lang mee…ik streek ze ook op de knuffels e.d.








ook hier bevallen ze prima!!!

en heel makkelijk weer uit te strijken.

hier ook veel ervaring met instrijklabels maar ik vindt ze waardeloos die dingen gaan toch snel los bij een paar keer wassen :frowning:



Heb ze op een gegeven moment laten borduren en heb ze der maar zelf in genaait bij de kids als ze op kamp gingen.

@Sabje wrote:

@Billie wrote:
Ik heb strijklabels die je er ook weer ‘uit kunt strijken’, dus opnieuw warmmaken met strijkbout en ze zijn zo weer te verwijderen.



Ik heb ze besteld bij Goed Gemerkt.




Ik heb ze ook hiervan en ze bevallen uitstekend! Heb ook de stickers bij ze besteld.




En ik ook, bevalt prima! :thumbup:

hier ook van goed gemerkt, gekocht met korting op de beurs… Ik moet ze nog steeds proberen, maar ze zien er iig wel leuk uit :lol: