Labeltjes en kinderen...

ik vraag me af waarom vinden alle kids de labels van kleding of hun knuffel of doek zo leuk :think:



ik kan me niet bedenken waarom jullie wel??

tja…zou het niet weten. Het is hier iig nooit aan de orde geweest dat die gek was op die labels.

Ja van elke knuffel, doekje, shirtje (als die in handbereik is, bijvoorbeeld: na het uitkleden leg ik die naast het aankleedkussen) weet Marith het labeltje te vinden!



Maar waarom…geen idee.



De fabrikanten spelen er goed op in:

deze heeft mijn dochtertje in het roze.

hier hebben ze nog nooit naar zo’n labeltje omgekeken.

zijn niet zulke friemelkonten denk ik :wink:

In het eerste half jaar was mijn dochter ook gek op labeltjes, en dan die van haar beertje zat ze altijd aan te wriemelen of te sabbelen haha.



Nu is dat niet meer zo, ze heeft nu veel liever haar tutteldoek zit trouwens ook een labeltje aan, 1tje maar zit ze eigenlijk nooit aan.

onze zoon keek ernooit naar om,



dochterlief vin ddat friemelen geweldig.

Noëlle speelt ook veel met de labeltjes… Laatst lag ze bij iemand in de box, heel leuk speelding hing erin en mevrouw was alleen maar aan het labeltje aan het peuteren…

een obsessie was het hier het eerste jaar

label doekje gekocht … mevrouw moest er niks van hebben

heeft liever labels vn kleding en knuffels.

Hier was Jades labeldoekje ook de eerste zes maanden een groot succes, nu kijkt ze er niet meer naar om. :wink:

Wel gek dat ze daar de eerste maanden zo verzot op zijn, en dat ik haar nu niet meer kan bekoren met het doekje.

Ze neemt het uit mijn handen, doet nee en gooit het de andere kant op … duidelijk toch.

neeh… hier ook geen label-meisje! nooit iets meegedaan!

Hier ook twee label liefhebbers en idd die doekjes daar doen ze niets mee :wink:

Chris heeft toen hij nog geen jaar was eens zijn vingertje helemaal opgedraaid in een labeltje wat als lus was vastgezet en sindsdien knip ik alle lusjes open.

nikki doet nog steeds als ze haar nijlpaard heeft zoekt ze eerst het labeltje op :roll:



maar toch ook kinderen die er niks mee doen ik dacht dat ze het allemaal deden.

Mijn kids zijn juist helemaal niet van de labeltjes, moeten altijd als het kan uit de kleding, al van kleins af aan.

Vind ik niet handig, weet niet meer welke maat, dus dat hoeft nu niet meer eigenlijk, maar ze vinden het nog steeds niets,

mischa is gek op zijn konijn, maar ook op het labeltje die eraan zit. Mijn moeder heeft er al regelmatig een nieuw labeltje op gezet… hij vind het allemaal best, als er maar een labeltje op zit.



raar die kinderen idd hahha

ik snap ook niet waarom zal cb er volgende keer f mee lastig vallen :lol:

Mijn dochter heeft een snoopy knuffel maar het gaat haar voornamelijk om het labeltje. Als die er niet aan zou zitten weet ik zeker dat ze niet zou kunnen slapen. Ook als er een andere happy horse knuffel in bed ligt pakt ze daar de labeltjes van om mee te knuffelen. Mocht het labeltje ooit op zijn dan kan ik dus gewoon van een andere oude knuffel het labeltje afhalen :lol:



Ze wrijft er altijd mee over haar neus en dat kriebelt natuurlijk lekker. Vroeger deed ik hetzelfde alleen dan niet met een labeltje maar met het oortje van mijn (ook snoopy) knuffel :slight_smile:

Hier ook een label freakje… Alles waar een label aanzit is gaaf maar meneer kreeg een echt labeldoekje en daar doet ie nou net niets mee af… :think:

kai vond het maar niks labeltjes dus vond het label doekje ook niks



elin wel die is dol op labels en ook op haar label doekje

heb er dus maar nog 1 gekocht