Laatste voeding een drama

Sinds twee dagen wil Jasmijn haar laatste voeding niet meer. Ik krijg haar moeilijk wakker. Ook al geprobeerd de voeding eerder te geven. 22.15 uur i.p.v. 23.00 uur. Als ze een paar slokjes heeft gedronken begint ze te huilen en krijg ik er echt niet meer in. Nu heeft ze vorige week donderdag haar inentingen gehad en daar heeft ze veel last van gehad. Zou dit ook nog een bijwerking ervan kunnen zijn? Als ik haar dan terigleg in bed wordt ze vervolgens om (afgelopen nacht tenminste) 03.00 uur wakker. Dan drinkt ze wel. :?

Misschien heeft ze genoeg aan de overige flessen en hoeft ze die laatste fles niet meer?

Lienke had dat nl ook al heel snel dat we haar echt wakker moesten maken voor die laatste fles en ze dan heel slecht dronk. Wij hebben die toen maar weggelaten en dat ging heel goed. Ze sliep er gewoon om door.

Ze zat dus met 3 maand al op 4 flessen.

Groetjes Renate

hmmmm :think: had je berichtje niet helemaal goed gelezen geloof ik :oops: . Jasmijn slaapt er niet op door :think: . Dan weet ik het eigenlijk ook niet zo goed.

Groetjes Renate

nee, precies. Ze wil trouwens overdag ook niet alle flessen. Zonet die van elf uur ook niet. Om 07.00 uur heeft ze ong. 100 cc gedronken meer niet. En die van elf uur wilde ze dus helemaal niet. Ze maakt verder geen zieke indruk dus ik heb ook geen idee wat het dan kan zijn. Ga vanmiddag maar eens naar het cb om te vragen wat ik kan doen want zo krijgt ze veel te weinig binnen.

Ik heb geen idee waar het aan ligt.

Toch heeft Dionne het soms ook.

Wat bij Dionne pas geleden werkte, was de fles gewoon in haar bedje te geven. Zij dronk de fles eerst half slapend. Later werd ze wel wat wakkerder. Maar ze heeft niet gehuild. Na de fles nog verschoond en toen terug het bed in.

Bedoel je dat je de avondvoeding in bedje geeft? Of die van overdag?

De avondvoeding.

Ik laat dionne dan eigenlijk gewoon doorslapen, maar geef haar wel de fles in de mond. Ging hier goed!

Is wel niet echt een blijvende oplossing, maar vaak zijn het gewoon periodes.

Hoe gaat het nu? Gaat ze toevallig ook huilen en krijgt ze krampjes tijdens zo’n fles, want dan zou je aan VO kunnen denken.

Ze huilt wel eens tijdens het geven van de fles. Heb inderdaad het idee dat ze dan buikkrampjes heeft. Wat is vo?

Voedsel overgevoeligheid.

Op het cb heb ik daar al eens naar gevraagd maar daar zeiden ze dat ze daar dan al wel eerder last van zou hebben gekregen. Kunnen ze dat testen? Dat zullen ze alleen niet zomaar doen als je niet echt een reden daarvoor hebt. Je zal daarvoor ook wel bij de huisarts moeten zijn, of niet? Ik kan het natuurlijk eens aan hem vragen.

Trouwens ze drinkt nu wel weer meer dan genoeg. Misschien heeft ze zich toch niet lekker gevoeld. Maar inderdaad soms nog wel eens huilen tijdens een voeding (buikrampjes waarschijnlijk) en gisterochtend had ze nog een dunne luier.