Laatste voeding dikker maken

Hallo allemaal,

Is er iemand die de laatste voeding voor de nacht dikker maakt om je kleintje zo de nacht door te laten slapen ?

Ik heb t idee dat Veron zoals hij soms al doet wel door kan slapen maar echt wakker wordt omdat ie honger heeft.

Nu zei iemand me dat ik dan de laatste voeding evt iets dikker kan maken , misschien wat ervaringen …

Liefs loes

Ik moet vanwege veel vuldig spugen de voeding sinds 2 weken dikker maken. Sinds 1,5 week slapen ze nu door :dance: . Het zou er mee te maken kunnen hebben, maar het kan ook toeval zijn.

Mijn ervaring is dat baby’s van een paar weken oud nog helemaal niet door hoeven te slapen, in mijn ogen wil je een beetje te snel :wink:

Dus mijn advies? Lekker die nachtvoeding blijven geven tot je kindje aan doorslapen toe is.

@dyfaine wrote:

Ik heb t idee dat Veron zoals hij soms al doet wel door kan slapen maar echt wakker wordt omdat ie honger heeft.

Lijkt me heel normaal gedrag voor een kindje van zijn leeftijd. Ik ga helemaal met Mellie mee, gewoon lekker die voeding geven als hij honger heeft.

ach eventjes geduld en dan kan je weer heerlijk doorslapen !!

ik weet er alles van, marielle sliep door toen ze een week of 8 was, dus dat is nog wel te overzien…

Inderdaad helemaal mee eens…enne mijn oudste sliep pas door met 13 maanden ( :oops: )

Misschien hebben jullie gelijk :? en wil ik ook te snel , maar dan lees je idd dat andere van zijn leeftijd al doorslapen en denk ik hmmm dat wil ik ook :mrgreen:

Maar gedult is een schone zaak jullie hebben gelijk!

elk beebje heeft zijn eigen tempo. Komt vanzelf, ik zou nog echt nog niet aan de nutrix ofzo gaan om door te laten slapen.

Mijn zoontje sliep met 6 weken door. Heerlijk…!!

Ik probeerde ook wel eens een wat zwaardere fles…om m iets later te laten komen. Maar meestal helpt dat niet eens. Doe het dus niet meer.

volgens mij staat er op het pak van nutrix dat je dat pas vanaf 4 manden mag geven

ja idd eigenlijk “mag” dat pas met 4 maanden. Je beeb is nog zo klein. Mijn advies, doe lekker die nachtvoeding en probeer er ook een beetje van te genieten. Niemand op de wereld behalve jij en je kleintje bij schemerlicht… heeft ook wel wat toch?

Ik heb in die tijd door de fles wat johannesbroodpitmeel gedaan omdat dat de ontlasting wat minder hard maakt. En ik hoopte natuurlijk dat ze daar ook van ging doorslapen maar dat was niet het geval. Johannesbroodpitmeel maakt de voeding wel dikker maar het vult het maagje niet meer. En nutrix is idd pas vanaf 4 maanden.

Misschien helpt het als je Veron wat meer voeding geeft, dus bijv. 120 ml water + 4 schepjes ipv 90 ml water + 3 schepjes. Olivia sliep op die leeftijd wel door en begon later weer 'snachts wakker te worden. Dit stopte toen we haar wat meer te drinken gaven.

hoii

hier sliep lindsay vanaf dag 1 door echt heerlijk

totdat ze s’nachts in eens begon te spoken meer voeding hielp niet of nouja ben gestopt bij 20 c cverhogen werd me te erg

nu heb ik overdag friso normaal en geeff ik voor de nacht friso extra en ze slaapt heerlijk door vanaf half 12 tot 6 uur half 7 heeeeeerlijk

ze krijgt nu ook in alle flessen even veel gewoon 120 cc

wat is dat toch tegenwoordig… dat kindjes maar door moeten slapen??? De baby van de t.s. is net iets ouder als ene maand, en van mijn voorgangster maar 22 dagen… djeezzz laat die baby’s toch nog even zelf hun ritme bepalen, het komt vanzelf wel…

sorry hoor, maar ik kan hier heel kriegel van worden… Ze moeten nog zoveel in hun leven, laat ze nu nog ff gewoon baby zijn… en je wist dat er aan je slaap gesnoept zou kunnen gaan worden als je moeder werd…

Nou ik ben nu een paar weken verder en idd waar maken we ons drukom , en ja fijn dat er sommige al doorslapen.

Maar ach wat maakt dat hij nog komt… ik kan me er niet druk om maken :wink:

hoii

zoalsje heb kunnen lezen had lindsay al een ritme van doorslapen vanaf dag 1

enmet 20 ophogen stilde haarhonger in eens niet meer na2 een

het was bijmij dus geen kwestie van moeten door slapen maar het ritme behouden enhonger te stillen

niks omkriegel van te worden dus hihi :wink:

Hahah ohh nee dat was ook niet de bedoeling van dit schrijven hoor , ben er niet kriegel van maar als new mom wil je toch graag de rust pakken die je nodig hebt en dan lees je overal mijn baby slaapt al door … ik d8 dat ik achter bleef :mrgreen:

Nu weet ik dat t niets geks is …

Dus ben niet kriegel hoor ervan :thumbup:

Groetjes

hihihih

gelukkig maar

las net de reactie van de dame boven je en die werd wel kriegel hihi vandaar dat ik ffies uitlegde dat het bijmij geen kwestie van moeten was :smiley: