Laatste Fles

Kleine baas eet rond half 6 een groentehapje met klein bakje yoghurt toe… Maar hij moet dan nog een fles van 180ml… Alleen als ik deze geef rond uurtje of 7 wil hij hem natuurlijk niet, want zijn kleine buikje zit nog vol… Daarbij kan ik hem niet wakker houden tot uurtje of 8, want hij is moe. Nu kan ik hem wel op bed leggen, maar moet hem dan wakker maken, en dat vind ik zo zielig… Hoe zouden jullie dit doen? Toch naar bedje brengen en hem dan wakker maken?

Misschien later geven? Rond uurtje of 21.00 u/22.00 u.?

Ja dat zou wel kunnen, maar vind zo zielig om hem wakker te maken…

Ik zou het warm eten wat eerder geven, rond 17 u ongeveer. Misschien dat de fles dan beter gaat?

Gewoon niet geven als ie dat niet wil.

Bij het CB adviseerde ze ons om met 9 maanden het avondeten naar 18:00 te zetten en daarna niets meer te geven.

Dus misschien is ie hier al aan toe.

Dus ik zou hem gewoon niet wakker maken voor een fles een avond en kijken hoe dat gaat of ie doorslaapt ofniet !!

Ik zou hem ook weglaten en kijken wat er gebeurd… mogelijk slaapt hij gewoon de nacht door :wink: en zo niet kan je hem altyd die fles maar dan met minder erin snachts geven :thumbup:

Ja dat zou ik ook nog kunnen doen… Gisteravond met veel moeite om half 8 flesje erin… wil me kleine vent ook niet volstouwen

Geen honger is geen honger. Als ie genoeg heeft dan zou ik het niet meer geven. Hier gaat de laatste fles ook vaak niet meer op.

Precies. Niks moet natuurlijk. Als hij vol zit en niet meer wil en lekker blijft slapen: prima toch?

Mijn kleine kereltje is iets jonger maar die wil ook al een week of wat geen avondfles/BV meer hoor. Hij vraagt rond 17.00 duidelijk om zijn avondeten (gek kind alles zonder stukjes erin wil hij definitief niet hahaha) soms heeft hij wel zin genoeg om ook een beetje yoghurt na te eten. En daarna krijgt hij echt niets meer (wil hij niet) en gaat om 19.00 naar bedje. Slaapt gewoon de hele nacht door dus het lijkt me dat hij ook niets tekort komt.