Laatste aflevering Gooische vrouwen

Hallo!



Ik zet net naar mijn opgenomen aflevering te kijken van Gooische vrouwen. De laatste van dit seizoen. Maar dankzij UPC staat het eind er niet op.

Wie kan me vertellen hoe het verder ging? Ik heb nog gezien dat Cheril en Martin in het bootje zaten. En toen?

Ik heb het helaas ook gemist…

Was dat de laatste??? :shock: :shock:

Shitterdeshit wist ik niet :?



Nou ze zijn gewoon in het bootje weggevaren, Tippi Wan stond met auto stil op een spoorovergang toen er een trein aankwam. En toen was het afgelopen.

komt ook nog maar 1 seizoen dan stopt het… :frowning:

Dat vind ik nou zoooooooo niet leuk :frowning:

@Daantjuh wrote:

komt ook nog maar 1 seizoen dan stopt het… :frowning:




Jeetje zeg :evil: :evil: Waarom eigenlijk 1 seizoen nog? Het is toch super populair of niet?

de regisseur vindt genoeg geweest… zal wel zo iets zijn als stoppen op het hoogtepunt?!?

nou en hier is het zelfs nog steeds wachten op het seizoen dat jullie nu net gezien hebben. :wall:

@Emely wrote:

Hallo!



Ik zet net naar mijn opgenomen aflevering te kijken van Gooische vrouwen. De laatste van dit seizoen. Maar dankzij UPC staat het eind er niet op.

Wie kan me vertellen hoe het verder ging? Ik heb nog gezien dat Cheril en Martin in het bootje zaten. En toen?






moet er wel een beetje om lachen, nu heb je net de cliffhanger gemist!

:thumbdown: UPC :thumbdown:

Ik had ook het einde gemist, terwijl ik 10 minuten langer voorgeprogrammeerd had. Dus volgens mij zijn ze te laat begonnen met het programma. Gelukkig zag ik het meteen de dag erna en heb ik 's avonds de herhaling opgenomen. Maar ik vond het niet zo’n spectaculaire cliffhanger, hoor… Het blijft nu open of TW uit de auto is gekomen, maar dat zal wel… ze halen haar niet aan het einde van het seizoen terug om haar vervolgens te laten crashen. Dus nee, ik had meer spanning verwacht. Vond het een beetje een anticlimax. Maar ik vind het wel een superleuke serie!

Ik vond het echt een cliffhanger van niks,…zat echt te wachten van “en wanneer komt het” en toen was het al klaar :roll:

Al met al vond ik het toch wel een leuk seizoen want dat was natuurlijk maar ff afwachten zo zonder Willemijn :wink: :lol:

Linda zei gister bij boulevard of hart van nederland ofzo dat ze nog meer ideeen had voor vervolgafleveringen dus hoop dat het niet bij nog 1 seizoen blijft

@©ootje wrote:

Linda zei gister bij boulevard of hart van nederland ofzo dat ze nog meer ideeen had voor vervolgafleveringen dus hoop dat het niet bij nog 1 seizoen blijft




Kan ze wel hebben, maar als de regisseur zegt genoeg hebben we ook niks aan haar ideeen :wink:

@Daantjuh wrote:

@©ootje wrote:
Linda zei gister bij boulevard of hart van nederland ofzo dat ze nog meer ideeen had voor vervolgafleveringen dus hoop dat het niet bij nog 1 seizoen blijft




Kan ze wel hebben, maar als de regisseur zegt genoeg hebben we ook niks aan haar ideeen :wink:




Of ze gaat gewoon op zoek naar een andere regisseur :mrgreen:

@Daantjuh wrote:

komt ook nog maar 1 seizoen dan stopt het… :frowning:






:cry: :cry: :cry:

Dan gaan wij toch regisseren? :mrgreen:

ik vond de cliffhanger van seizoen 3 ook niets :think:



Wij hebben eerst seizoen 1,2en 3 gekeken en ik w8 nu op seizoen 4 op dvd.



Vind dat leuker kijken haha :mrgreen:



Voor € 1.30 kun je de aflevering hier ook bekijken.

@Karin2 wrote:



Voor € 1.30 kun je de aflevering hier ook bekijken.




Maar ik ga toch niet betalen voor die 5 minuten die ik gemist heb?! :naughty:

haha zou ik ook niet



ik zou iemand vragen om de die aflevering te kopieren en dan lekker kijken of aan iemand vragen in je omgeving of je die aflevering mag lenen. Als ze het hebben opgenomen dan haha