Laat ongi, temp blijft stijgen (ook nu tijdens bloeding!)

Hoi meiden,

Heft iemand ooit meegemaakt dat temperatuur bleef stijgen, zelf nadat de ongi op gang kwam?

Wij waren 2 dagen overtijd en het lichaam gaf aan zwanger te zijn, heb hele lichte streepjes gezien op Persona testen (die dat bij mijn vorige zwangerschap ook deden). Helaas begon ik gister te bloeden en namen de symptomen (misselijk, onderin zijkant buikpijn, trekkende tepels en boeren) af. Vandaag zet het door, en doen ook mijn borsten amper meer pijn. Gekke is dat nu alleen dat mijn temperatuur vrolijk blijft doorstijgen en nog niet laag is geweest als voor mijn eisprong. Hij is zelfs op de hoogste piek van na mijn ei!

Iemand enig idee? Ik heb net getest nog, dit keer een officiele, maar die blijft negatief.

Ik vind het allemaal heel vreemd hoor. :think:

Liefs, -M

Dat is het ‘enige’ nadeel (vond vroeg opstaan ook niet tofjes :angel: ) van temperaturen…een griepje, kleine ontsteking ergens of wat er dan ook met je lijf kan zijn qua ziekzijn veroorzaakt meestal ook een temperatuurverhoging.

Helaas zegt het dus niet ‘alles’ qua kans op zwanger zijn en helaas al helemaal niet op zwanger blijven :silenced: