Laat lopen / Laat zindelijk??

Ohhh nog geen eens drie. Nog tijd zat :mrgreen:

Komt wel goed hoor. Die van jou is er iig mee bezig, mijn meisje had 1 maand voor haar 3e echt geen interesse. Maar op een gegeven moment ging de knop om en was ze er aan toe, en toen ging het ook echt snel.

Niet gaan verantwoorden!

Sluit mij eigenlijk helemaal aan bij Mariiyelle.

Wat hebben andere mensen daar toch mee te maken?!

Onze jongste (1,5) die loopt ook nog niet los. Daar vragen ze ook al naar of dat een reden heeft, en dat hij laat is etc.

Word er soms gek van :silenced:

Komt helemaal goed! Vooral als de interesse er dadelijk is :thumbup:

Stein liep met 9en en een halve maand los en was met 2 jaar 4 maanden dag en nacht zindelijk.

Die was met allle2 wel vroeg.

Maar nog geen 3 is toch niet laat. :think:

Gewoon niet verantwoorden. Je bent niemand een verantwoording schuldig.

Mijn beide kids waren zindelijk nadat ze drie waren. Lasse kon het nog het minst schelen. Voor Nena ook niet echt veel moeite gedaan, die keek het wel af op het KDV. En vlak nadat ze drie was ging het als een trein.

Nu moet ik alleen nog moeite gaan doen om haar ook snachts zindelijk te gaan krijgen.

Ik zie overigens totaal geen verband tussen laat lopen en later zindelijk. Mijn kinderen waren geen late lopers maar met zindelijk worden hebben we de tijd genomen.

Onze oudste liep met 12 maanden maar is nu bijna 3,5 en nog niet zindelijk zijn er wel mee bezig maar volgens mij vindt ze die luier wel goed zo :naughty: ik push ook niet het komt wel. Onze jongeste liep ongeveer met 1,5 jaar en is zeker nog niet bezig met zindelijk worden :mrgreen:

Ds vind ik ook dat het geen invloed heeft op elkaar :wink:

Pete was 16 maanden toen hij ging lopen. Met 3,5 jaar was hij zindelijk.

Luc en Stan liepen met 18 maanden en doen nog geen moeite voor de wc.

Jim was net 1 toen hij liep, Sem was ietsje later. Jim was 3 weken voor hij naar school ging helemaal zindelijk, Sem sinds hij net 3 is, dus volgens mij heeft het geen invloed…

De oudste liep net voor zijn eerste verjaardag en is nu 6 en eigenlijk nog steeds niet helemaal zindelijk (gaat nog steeds 1 tot 2 keer per dag fout).

De jongste liep ook voor zijn eerste verjaardag en is nu 3 en wil echt niet op de wc of potje.

Dus hier geen verband … of juist, vroeg lopen, laat zindelijk.

Och Pooh, ze is nog jong.

Lars heeft echt nog weinig interesse in de wc. Ik ga me pas zorgen maken als hij vlak voor hij naar school gaat nog niet zindelijk is…