Laag HGC hormoon

Hallo dames,

Woensdag had ik een positieve test. dat was op cd 33. Alleen weet ik niet wat mijn cyclus is.

Ik ben op cd 21 bloedwezen prikken en er is een ei gespot.

Gisteren heb ik dus ook wezen bloedprikken, HCG was 19.

De gyn zegt dat het 2 kanten op kan gaan:

Of het is nog heel pril, of het gaat weer de verkeerde kant op (het zou dan de 3e keer zijn dat het fout gaat)

Maandag moet ik weer bloedprikken.

Jullie begrijpen zeker wel, dat ik erg bang bent…

Wat zijn jullie ervaringen?

Liefs, Janine

Geen ervaring meis,

Wel een :hug: :-* voor jou en

:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

en

:pray: :kaars: :pray: :kaars: :pray:

liefs bianca. :-*

Moeilijk hoor, die onzekerheid. Maar als je op dag 21 je eisprong had, dan kan het toch heel goed kloppen dat je hcg waarde op dag 33 nog zo laag is? Of zie ik dat nou verkeerd… :eh:

Maar ik kan je onzekerheid wel heel goed begrijpen, ik heb zelf ook al twee keer meegemaakt dat het mis ging en de volgende keer zal het ok wel even duren voordat ik er vertrouwen in heb.

Ik duim in elk geval voor je, en probeer je niet te druk te maken in het weekend. :hug:

groeten drella

Geen antwoord voor je,maar wil je wel alle geluk wensen die je nodig hebt!!!

Oh meis ik heb geen idee… Maar duim voor je… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wat spannend Janine! Ik duim voor je hoor!

Hey Janine heb even gegoogled en kwam dit tegen

http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php

http://www.babybrabbel.org/reddevilotheek/waarden.html

Ik weet niet of ik ze hier mag zetten, maar misschien heeft een ander er ook iets aan!

He Janine, Ik duim ook voor je hoor! :pray: :pray: :pray:

Ik heb in september een MK gehad en op 19 maart een curretage omdat het hartje met 7 weken en 5 dagen gestopt was met kloppen ( met 12 weken en 3 dagen kwamen we daar pas achter met een echo )

We zijn er gelijk weer voor gegaan en zit nu op dag 32. Heb ook altijd een lange cyclus, tussen de 33 en 44 dagen…

Omdat ik wilde weten of het HCG al uit mijn bloed was, heb ik een paar keer nog een test gedaan: afgelopen woensdag nog steeds positief. Weet dus niet of het nog de "oude " hormonen zijn of misschien toch weer een wondertje?

Woensdag heeft de gyn een echo gemaakt en daar was op te zien dat er niets was achtergebleven, alleen zat er nog wel wat vocht ( ?, wat kan dat zijn? ) De gyn zei dat hij een hele prille zwangerschap niet uit kon sluiten, vooral omdat ik de laatste week ook weer meer last heb van kwaaltjes.

Donderdag mag ik bloed laten prikken en woensdag 2 mei wordt er weer een echo gemaakt: spannend!

Voor ons hoop ik dus ook op 3 keer scheepsrecht!

En idd, het kan ook zijn dat je HCG nog zo laag is omdat je nog maar zo kort zwanger bent.

Houd je ons op de hoogte?

Liefs, Danielle

Hoi Janine hier draaien de :thumbup: :thumbup: ook voor jou, hopelijk gaat het nu wel goed!!! :hug: :-* :-*

Hoi hoi

Alvast bedankt voor jullie reacties en medeleven.

Volgens de schema’s zou de hcg waarde kunnen kloppen.

Ik heb wel zwangerschapskwaaltjes…

zere (.)(.), veel afscheiding en vanmorgen merkte ik dat er een soort pigment om mijn tepels zit. Verder met vlagen ietwat misselijk en al ben ik pas 2 uurtjes uit bed, ik heb nu alweer stokjes nodig om mijn ogen open te houden hahaha

Hopelijk maandag goed nieuws!

Liefs, Janine

He Janine,

Heb je al meer nieuws? Je moest vandaag toch bloed prikken?

Ik ben heel hard voor je aan het

:pray: :pray: :pray: :pray:

Groetjes, Daantje

Hoihoi

Dat is misschien wel het nadeel van bloed laten prikken, tov een urinetest.

Je kunt dan nl al heel vroeg zien dat je zwanger bent.

Mocht je niet laten prikken en het gaat zo snel mis, dan merk je er eigenlijk niet veel van, hooguit wat meer bloedverlies.

Duim voor je dat het snel toeneemt en je heerlijk zwanger bent :wink:

Ik duim voor een hoog HCG gehalte vandaag! :thumbup:

Hai hai

Nou, het hormoon is gestegen van 19 naar 134.

10 mei dus de eerste echo!!

Liefs, Janine

:dance: dat is hartstikke goed nieuws!

Gefeliciteerd!

oh Janine dat is goed nieuws :smiley:

Fijn Janine!! :dance:

Joehoe! :dance:

Op naar 10 mei!

gefeliciteerd meis… :dance:

Joepie Janine, gefeliciteerd en alvast veel plezier met je echo he?

Liefs, Daantje

3x is idd scheepsrecht!