Jaaaa, we gaan ervoor! Ik durf het eindelijk aan om Kyan zonder luier rond te laten lopen. Hij doet al weken regelmatig een plasje op het potje en op de wc. Maar ik zag er nogal tegenop, een natte bank, natte vloer, enz. Maar het zal toch echt een keertje moeten.
Gistermiddag zijn we begonnen. Het resultaat: 1 natte broek, 1 poepje in de broek, maar 3 plasjes op de wc en zelfs voor het eerst een drolletje gedraaid. :dance:
Vandaag 4 plasjes op de wc/potje en een enorme grote boodschap :dance: (en 3x een natte broek en 1 poepluier).
Ik zet Kyan nu regelmatig op de wc en meestal komt er dan wel een plasje, maar hij geeft het niet echt van te voren aan nu. (krijgt hij de kans misschien niet voor omdat ik hem er vaker op zet? :think: ) Maar als ie een natte broek krijgt zegt ie oeps, oeps! :lol:
Hoe was dat bij jullie in het begin, hoe vaak een natte broek en gaven ze het ook meteen echt zelf aan?
En hoe gaat t nu?!
Bij Samila ging het in het begin nog wel aardig vaak fout, bij Isana ging het al redelijk snel goed. Heel verschillend, maar het is heel logische dat ze zeker de eerste maand nog regelmatig en natte broek halen hoor.