kwijlen

misschien een heeele domme vraag…

julia kwijlt de laatste week enorm, er zijn nog geen verschijnselen van tanden ofzo.

Hebben alle beepjes dit? of is ons meiske gewoon een lekkere kwijldoos?

Mijn oudste 2 waren ook gigantische kwijlers, maar kregen pas heel laat tanden met 10 en 11 maanden.

Djanel die kwijlt ook zo erg…

Yari kwijlt ook heel erg en hij gaat ook belletjes blazen :inlove:

zo leuk om te zien!!!

Ik dacht ook dat hij tandjes begon te krijgen, maar daar is nog niets van te zien.

Yup, hier nog zo een!

Idd, kwijlen en bellen lazen, errug leuk om te doen (en schattig om te zien :inlove: ) Dacht ook dat de tandjes door begonnen te komen, maar nog steeds niets gezien…

Hier druipt het er ook uit hoor, al een paar weken eigenlijk. En geen tand te bekennen.

hier ook een kwijlert hoor… en vooral als ze op haar handjes sabbelt…

Hoort er volgens mij gewoon bij…

Fenna kwijlt ook enorm. leuk as je haar in de luchthoudt boven je hoofd :roll:

nina kwijlt enorm , en ik keek in haar mondje en zaten er al 2 tandjes , ze doet ook enorm op haar handjes bijten

Ja, hier heb ik ook een mannetje dat kwijlt. Iedereen roept al 2 maanden dat ie tandjes krijgt…en ik roep dus al 2 maanden, nee hij kwijlt gewoon. :smiley:

Hier ook een meisje dat kwijlt. Het is af en toe dweilen met de kraan open. Heel haar t-shirt is soms nat. Het schijnt de ontwikkeling van de speekselklieren te zijn en de ene baby gaat er meer van kwijlen dan de anderen. En inderdaad het is super leuk als je vliegtuigje met haar speelt. Dan krijg je gelijk een douche.

Ze zeggen dat als ze veel met hun speeksel spelen, bellen blazen en zo dat ze dan vroeg gaan praten. Tenminste dat heeft onderzoek ooit uitgewezen. Dus ik ben benieuwd of wij dan ook snelle praters hebben.

Grappig, die theorie kende ik niet. Maar hier idd eentje die bellen blaast alsof ie ervoor betaald wordt! :mrgreen: Zelfs tijdens de fles…zoooo niet handig :?

ze heeft het voral al ze dorst heeft! en ook een boel bellenblazen… wel reuze schattig! ik had wel eens belleblazen gezien, maar niet extreem kwijlen! maar dat is dus… zo te lezen… aardig normaal :oops:

Isa kwijlt echt verschrikkelijk…

en er is geen tandje te bekennen…

het kan ook te maken hebben met coordinatie tijdens het spelen. Freja kwijlt nog steeds en dit doet ze voornamelijk tijdens het spelen (de fysio vertelde me dat dit juist een goed teken is).

die van mij jojoot ook met dr kwijl :mrgreen:

Die van mij kwijlt dus ook al…en veel vind ik, loopt af en toe echt gewoon d’r mondje uit. Ook vooral als ze op handjes sabbelt, maar ook gewoon op andere momenten. Echt een natte plek in truitje, bedje of mama’s mooie blouse haha. Soms blaast ze ook bellen, maar of ze zelf weet dat ze dat doet??? Maarre…ik weet dat kwijlen eerste kenmerk van tandjes kan zijn, maar kijk eens naar mijn banner…ze is pas 6 weken en doet dat al zeker een week bijna 2 weken…das toch veel te vroeg voor tandjes? :shock:

heeft niks met tandjes te maken… volgens anderen! julia heeft het vaak als ze erg dorst heeft… dan beginnen ws haar speekselklieren al met werken!

Nee geloof zelf ook echt niet dat t met tandjes te maken heeft…maar emma doet t ook als ze geen dorst heeft (volgens mij dan) bijv meteen na de fles.

Volgens mij kwijlen alle beebjes…

Die van mij kan er ook wat van. Heeft volgens mij ook niet met tandjes te maken, want ze heeft nog maar sinds een maand tandjes en ze kwijlt al vanaf de geboorte!