KV ovutest

Hoe zijn jullie ervaringen met de KV ovutest?

Heb me nu toch maar laten verleiden om zo’n doosje te kopen.

Kostte net geen 10 euro. 5 testen.

Ik heb geen ervaring met de testen van het kruidvat. Ik bestel ze via sensitest. daar krijg je er iets van 24 en dan 3 zw. testen voor E 26,–.

Hoop dat je snel je ei kan spotten.

Ach, kan er nu mee vooruit tot zaterdag. maandag moet ik naar de gyn en krijg wsch een echo.

Zag vandaag overigens niets aan streep, dat is toch normaal? Pas als je er tegenaan zit wordt 'ie steeds duidelijker toch?

( Heeft mannetje nog een extra dagje rust :wink: )

Hij moet net zo donker of nog donkerder dan je teststreep zijn. Dan zou je ei eraan moeten komen.

Bij mij bleven de kruidvat ovulatietesten een week lang positief! Ik wist dus niet wanneer mijn ovulatie nou echt was. Toen ik op google ging nalezen vond ik meer van dit soort reacties. Dus hou er rekening mee dat de testen lang positief kunnen blijven. Ik vind zelf de dipsticks van sensitest super (niet de extrasensitieve) heel goedkoop en had ze altijd de volgende dag in huis! :thumbup:

Succes!

Zal het onthouden Miekje!

Maar tnt nog helemaal geen teststreep, zit er denk ik nog te ver vanaf.

Ja dat denk ik dan ook, want die kwam er wel gewoon bij mij na een aantal dagen (en ook wanneer ik hem verwachtte)

Succes meis, dat het maar heel snel raak mag zijn!

Hoop het ook Miekje, begin lichtelijk ongeduldig te worden toch wel. soms is het moeilijk om de moed er in te blijven houden.

Ben ook zo bang dat mijn cyclus weer in de war is. daarom ook maar de testen gehaald om te kijken of er wat gebeurd.

Moed houden hoor!!

Goed idee, dmv ovulatietesten wordt je een stuk wijzer.

Ik heb er veel aan gehad. Nu jij! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier goede ervaring met KV ovutesten, daardoor nu een kleine meid in mijn armen.

De testen lijken hier ook goed te werken. volgens schema begonnen, 1e 2 bleven blanco, vandaag een licht streepje!

Ben in ieder geval blij dat mijn lijf weer doet wat het moet doen.

Moest trouwens vandaag voor het eerst op het werk testen. lukte gelukkig onopvallend! :mrgreen:

Ben benieuwd. Hoop dat je hem spot :thumbup:

Top! Hoe was je streepje vandaag?

Nog te vaag, maar wel iets duidelijker. Heb nu nog 1 test over. Maandag moet ik toch voor een echo, dus daar zal het vast wel op te zien zijn.

Maar goed, eerst geen streepjes en nu vaag, dat wil dan toch zeggen dat er wel wat aan zit te komen?? Of zie ik dat verkeerd? :think:

Vind deze testen trouwens wel maf. ze lijken zo op zwangerschapstesten. zie je die 2 streepjes… :clap: :doh:

Ja er zit zeker wat aan te komen! Per vrouw verschillend trouwens. Sommige vrouwen hebben altijd een heel licht streepje. Ik net als jij niet, ik had de eerste paar dagen gewoon alleen maar het teststreepje, daarna kwam er een heel licht tweede streepje, die was er zo’n 3 a 4 dagen en dan werd de test positief (streepje was dan net zo donker als de controlestreep of donkerder)

Dus er zit zeker wat aan te komen! :thumbup:

't klusschema is ook per gisteren ingegaan! :mrgreen:

Ik heb gister ook de KV ovu test gekocht.

Vanaf aanstaande vrijdag mag ik gaan testen. Ik werk momenteel niet fulltime ivm ziektewet, dus kan mooi iedere keer 's middags thuis testen. Ideaal.

Vriendlief mag nog even uitrusten, maar dan moet 'ie toch écht aan de bak :mrgreen:

voor mij persoonlijk werken alleen die hele dure van clearblue… Lachend gezichtje of niet. Dat met die spreepjes is echt niet te doen.

Maar ieder z’n ding natuurlijk!!