Kv ovulatietest positief maar ei is al geweest..

Nou dacht vanochtend doe voor de gein ff een testje aangezien ik nadat ik de ovulatietesten van de kv had gekocht slechte ervaringen las…

En mn ei is geweest maar de test geeft duidelijk 2 strepen aan die allebei even donker zijn.

Vind het echt raar want hou mn temp bij en vorige week heb ik mn ei gehad, maar vind dit echt slecht van de testen hoor :naughty: dat hij positief aangeeft terwijl het niet kan, want je betaald er wel voor.

(de sensitesten heb ik gebruikt rond mn ei die waren wel goed! ok hij sloeg niet knal positief uit maar rond mn ei was die 2 dagen donkerder dan de rest…)

Zijn er meer die deze testen hebben gebruikt? wat zijn jullie ervaringen?

Hoe ziet een Sensitest eruit als je die nu doet dan?

Een positieve ovulatietest kan ook betekenen dat je zwanger bent.

En als ik je grafiekje lees, blijft je temp ook hoger. Dat kan ook duiden op zwangerschap toch? :think: (pin me er niet op vast hoor, ik heb geen ervaring met templijsten.)

ik had iets meer dan een week na mijn ei een positieve ovutest en was zwanger!!! dus…

Miro, ik heb geen sensitesten meer nu…had er 5 en die heb ik rond mn ei gebruikt daarom had ik kv testen erbij gekocht mocht ik mn ei in die 5x niet vinden…kan het helaas nu niet testen…

Mn temp is nu hoog omdat mn ei is geweest, na je ei stijgt je temp ong 0,3 graden en die blijft hoog tot je Nod (zwanger) of hij zakt weer voor je Nod (ongi) ik moet nog 8 dagen dus het is logisch dat hij nu nog hoog blijft…

Ja een positief ovulatietest een week na je ei, kan duiden op een zwangerschap maar dat is hier niet het geval :lol:

Ik test altijd laat positief (min 1,5 week na mn Nod) begin van de maand had ik wel een lichte streep met een zwangerschapstest alleen ben toen die avond nog ongi geworden.

Vind het gewoon raar dat je een week na je ei nog steeds positief test met deze testen… :naughty:

Loesje, oke dat had ik nog niet eerder gehoord :lol: dat het zo snel kan…