kunstof kozijnen

Wie heeft onlangs kunstof kozijnen laten zetten en zou mij de prijs ervan willen laten weten??



Gewoon in dit topic of via PB :wink:



Ik heb al wel diverse offertes liggen, maar heb zo het idee dat het goedkoper kan :think:

Voor 4 kozijnen met ieder 1 draaikiepraam komen de goedkoopste op zo’n €5000,-

Mijn schoonvader heeft een groot bouwbedrijf en heeft daarin ook kunststof kozijnen. Het verschilt nogal in prijs als het om de maat gaat. Dus ik denk dat je er niet veel aan hebt als iemand jou een pb stuurt met daarin de prijzen van hun kozijnen :slight_smile:

Hoezo?



Als een maat van een kozijn redelijk overeenkomt met de maat die ik moet hebben, heb ik toch een soort vergelijking :eh:



Dan zal ik de 2 maten die ik nodig heb wel even vermelden:

2,90 x 1,40m

1,98 x 1,40m

Wij hebben zo’n 4 jaar geleden beneden kunststof kozijnen laten plaatsen. 1 gewoon kozijn met ruit en 1 kozijn met een draai-kiep deel en kwamen voor deze 2 op EUR 2750,-



(wel met HR++ glas en een slot op het draai-kiep, hier zit ook nog verschil in tussen de verschillende kozijnenhandelaars.)

Tuurlijk heb je wel een idee als je hier en daar eens rond vraagt… :thumbup:

Ik denk dat je wil weten of je niet al te veel betaald als er EUR 5000,- voor 4 ramen moet betalen. (Persoonlijk denk ik dat het bedrag erg meevalt.)







Wij hebben ook verschillende aannemers gebeld voor onze dakkapellen. Die wilden wij ook kunststof hebben en dan ook direct het voorraam en het raam aan de zijkant van ons huis.

Je schrikt gewoon hoeveel prijsverschil er in zit. Bij de één kon ik 2 dakkapellen laten bouwen voor het bedrag wat ik bij de ander al voor 1 kwijt was.

@Sneeze wrote:

Hoezo?



Als een maat van een kozijn redelijk overeenkomt met de maat die ik moet hebben, heb ik toch een soort vergelijking :eh:



Dan zal ik de 2 maten die ik nodig heb wel even vermelden:

2,90 x 1,40m

1,98 x 1,40m




Sorry hoor het was niet aanvallend bedoeld maar meer behulpzaam. Succes met het vinden van de juiste aannemer :wink: