wie o wie heeft dat in de tuin.
wij zitten erover te denken.
maar heb geen idee wat goed is.
het komt op de plek waar de kids altijd spelen en waar in de zomer het zwembadje op staat.
Wij hebben kunstgras, aan 1 kant van de tuin 12 meter en dan een middenpad erin, en andere kant 11 meter. Ligt er gewoon in de winter ook, stofzuig het in de zomer altijd :oops: :mrgreen: Maar wij hebben het gekocht bij de hornbach. We hebben wel best een vrij dure gekocht, maja dan heb je ook wel wat. We zijn erg tevreden, het staat zeker niet zo leuk als echt gras. Maar wel minder insecten, geeft geen vlekken in kleding. Zonnetje hoeft maar even te schijnen en grasmat is hier zo droog.
wij hebben ook kunstrgas, er zat eerder echt gras in deze tuin maar omdat ik allergisch voor gras ben hebben we dat er uit gehaald.
Wij zijn er superblij mee!
Ons gras was ook best duur maar het goedkopere gras ziet er zo nep uit dat het gewoon lelijk was. Ik vind het ideaal helemaal nu L kruipt dan is ze nie meteen helemaal zwart :mrgreen:
Hier ook kunstgras, tis kunstgras geweest dat op een voetbalveld heeft gelegen dus super kwaliteit. Ziet er heel mooi uit, hebben ook in tuincentra enzo gekeken, maar sommige kunstgras vind ik er echt lelijk uit zien, zie je echt zo dat het nep is, maar bij dit valt het niet op. En het was nog voor een spotprijs ook (MP).
Hallo,
wij hebben nu 2 jaar kunstgras en het bevalt super. In de zomer en winter wordt er opgespeeld door de kinderen. Er staat een glijbaan en een schommel op en in de zomer een zwembadje.
Wij hebben diverse stalen gehaald en daar de mooiste uitgekozen, was toevallig ook de goedkoopste.
Ik heb er ook weleens voor gekeken ,maar ik vind het allemaal nep lijken…en zo hard !
Is dat van jullie dan zacht ?
Ik ga even meelezen
Dat van ons is echt zacht, we hebben het gelegd toen het net mooi weer was een week of wat geleden, en de kids (groot én klein) gingen er gelijk op liggen zonnen.
We wilden eerst 1 kant doen, maar hadden een vierkantje wat betegeld was en hebben besloten om dat ook maar van kunstgras te voorzien, mede ook omdat de kids het zo fijn vinden.
Zal even een fotootje opzoeken…
Dat ziet er mooi uit. Wij hebben wel kortharig, dus het lijkt niet net echt ofzo.
Wij hebben een dure soort, maar lijkt erg echt! Mensen zien het vaak niet eens. Het voelt ook lekker, moet je vooral ook testen met handen en voeten is ons toen geadviseerd. Ik wilde wel een echt lijkende, niet te kort enzo. Ik vind het ideaal, geen gemaai, geen viezigheid, snel droog en dus al vroeg op kunnen zitten.
Enige echte nadeel, we missen het blote voeten in het gras in de zomer gevoel. Gras voelt dan altijd zo lekker, ook koel, maar dit wordt wel gewoon heel warm.