kunnen jullie me helpen(prygnyl)

Ik heb inmiddels mijn derde kuur clomid gehad en afgelopen donderdag kreeg ik het goede nieuws dat mijn eicel groot genoeg was :smiley:

daarna kreeg ik meteen een prygnyl injectie(5000) sinds dien heb ik een vreemd gevoel in mijn buik

ik heb normaal veel last van buikpijn nu niet mijn borsten jeuken steeds het lijkt me erg stug dat ik na 1x al zwanger kan zijn(wat ik wel heel erg hoop :pray: :pray: :pray:

mijn humeur weet k soms niet meer wat ik er mee moet zal door de hormonen komen

ik mag over 2 weken pas testen maar word nu al gek van onzekerheid wie heeft hier ervaring mee?

Hormonen doen inderdaad veel met je lichaam. Ik heb zelf iui en ivf gehad en moet zeggen dat alle keren je lichaam er anders op reageert. Helaas kan je weinig anders dan wachten.

Pregnyl bevat het zwanherschapshormoon hcg, dus het kan zijn dat je daar “klachten” van krijgt. Je kunt dus zelfs denken dat je zwangerschapsymptomen hebt maar…sorry zou je liever willen zeggen dat het niet kan…dat je niet zwanger bent.

Het kan natuurlijk wel dusse veel wachtsucces!!

ja weet het er zit niks anders op dat afwachten en wachten duurt zolang :?

Idd pregnyl is puur hcg hormoon. Je lichaam kan daardoor zwanger reageren. Pregnyl is na 10 dagen uitgewerkt en pas daarna kun je goed positief testen.

Ik heb bij de laatste iui poging 5 dagen na pregnyl getest (voor de gein) en hij gaf toen postief aan. Maar dat was dus een vals positieve test!!!

Er zit niks anders op dan 2 weken te wachten. Succes!!!

Liefs, Chantal

ik zou morgen ongever ongesteld moeten worden :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: van niet duimen jullie voor me mee :thumbup:

heb net het ziekenhuis gebeld want zat toch met een aantal vragen ze hebben me gerust gesteld

ik heb met mijn vriend afgesproken dat als mijn ongesteldheid uit blijft dat ik maandag een test ga doen :pray: :pray:

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je dat die rot :twisted: :twisted: weg blijven en ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor een dikke positieve test!!!

Hoe voel je je nu?

Liefs, Chantal

ik ging net naar de wc en bij het afvegen zag ik helaas bruine afscheiding ben bang dat de ongesteldheid door breekt :cry: :cry: het was de eerste keer na de medicijnen dat alles goed was dus ja ik moet realistisch bkijven maar we zijn al vanaf feb 2007 bezig en het duurt zolang valt me allemaal niet mee

Meid dikke :hug: :hug: :hug: voor jou.

Ik weet hoe het is om zo lang te moeten wachten op iets wat je zo graag wil. Ik ben zelf in juli 2005 getopt met de pil en dit jaar voor het eerst zwanger.

Meid je moet vooral moed blijven houden en positief blijven. Ooit zul jij je gewenste wondertje in de armen houden.

Maar ik blijf nog even vor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs, Chantal

dank je wel voor je lieve bericht helaas komt het los :cry:

het valt niet mee om elke maand weer de grote teleursteling te voelen maar dat zal jij ook weten

gefeliciteerd met je zwangerschap