kun je

in plaats van slagroom ook wat koffiemelk bij de chocolade doen van de chocofondue?? Ik heb namelijk geen slagroom meer kunnen kopen/vinden… het zal zo ook wel lukken, maar wordt zo hard denk ik?? Anders moet ik zo nog ff gauw naar de appie to go rijden, en heb ik eigenlijk helemaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in!!!

Heb je al gegoogled? Ik zou het niet weten…

volgens mij kan dat prima. Het kan namelijk ook metgewone melk, weet ik uit ervaring.

Probeer het anders eerst met een klein beetje.

Ik zou het met gewone melk doen…

Oe ja, geen koffiemelk maar gewone melk alsjeblieft !



Eetsmakelijk :thumbup:

ow ok… hehe, dacht dat het met koffiemelk juist wat romiger zou worden… krabt op hoofd en kijkt in de koelkast of ik nog melk heb

DOMMIE!!! Ik zou de boodschappen doen en ik heb dus ook slagroom gekocht! :mrgreen:

(maar mmm durf het bijna niet te zeggen…de coctailsaus he…oei… :oops: ik heb nog maar een kwart in een flesje zitten…zou dat genoeg zijn… :oops: :oops: :oops: )

Moet daar slagroom in :shifty: ? In het kerstpakket van mijn man zat een chocoladefondue met choco-gallets. Ik heb me er niet in verdiept, dus ik had alleen die korrels willen laten smelten :oops: .

nou… voor de tweede keer dus een heel bakkie chocolade laten verknallen… ff tip, doe er alsjeblieft niks bij!!! Ook met slagroom wordt het chocoladefondant… niet meer te smelten, en ook absoluut niet mee te dippen!!!



Goddank had miekske nog een chocolade-pakketje mee… en daar zat dus ook SMELT chocolade in… ONZE REDDING…!!! We zijn ons volledig, maar dan ook volledig te buiten gegaan aan dat bakkie, en hebben ons best gedaan om het helemaal leeg te krijgen!!! :mrgreen: en da’s nog gelukt ook nog…



Endorfinen zijn lekkurrrrrrrrrr whahahaha… wij zijn niet meer verdrietig te krijgen vandaag whahahaha

Oh heerlijk meis! Maar volgens mij was mijn humeur voor de chocolade al enigzins hmmm…euforisch??? :oops: :mrgreen: 8)



Maaaaaar wat was dat bakje van de v&d lekker!!!



(we zijn ons echt te buiten gegaan aan dat bakje :drool: en schandalig veel gedipt!)

koffiemelk maakte hier dus ook juist een erg dikke substantie van de chocola, maar met veel roeren en veel melk werd dit weer een stukje beter.

Volgende keer dus enkel nog melk en olie…

hehe, de volgende keer ga ik gewoon meteen naar de v&d en haal ik een bakje smeltchocolade… twee minuutejs in de magnetron en we kunnen smullen!!!