Kun je pinnen bij benzinestations in Duitsland en Oostenrijk

@jet wrote:

misschien spuit 11… maar met een pinpas met een speciale chip, zoals de ABN amro heeft, kun je overal pinnen in Europa

Nee hoor…alle antwoorden zijn welkom… Ik ga volgende week pas… :thumbup:

Je kunt natuurlijk ook een bepaald bedragje meenemen, wat net genoeg is om een tank te vullen… want stel dat je net in dat tankstation niet kunt pinnen… Tis voor mij te lang geleden dat ik met de auto in het buitenland ben geweest… dus ik weet niet hoe de situatie nu is. Maar ik zou persoonlijk altijd voldoende cash bij hebben om contant te kunnen betalen, want het kan ook nog eens zo zijn dat de pin kapot is, of zoiets dergelijks(dat geluk heb ik namelijk altijd :wall: )

Hoi, wij komen regelmatig in D’land en gebruiken altijd voor het tanken de creditcard(visa). De pinpas wordt nl. niet altijd geaccepteerd.

Er staan wel overal pinautomaten, dus cash is altijd handig.

Prettig vakantie alvast.

gr. lolifant :smiley:

hoi,

een paar jaar terug is het mij overkomen dat ik zou pinnen op een tankstation, een hele grote, aan de snelweg, en dat kon daar dus toen nog niet ( ik :oops: :oops: :oops: gelukkig had mijn ook nog een credit kaart bij zich, maar hij zat in de auto, op de picknick-parkeerplaats honderden meters verder ). volgende keer neem ik dus gewoon contant geld mee, voor de zekerheid.

groeten Louwina