Kun je in een combimagnetron goed broodjes bakken?

Ik gebruik altijd de gewone oven en weet dus eigenlijk helemaal niet hoe de combi-magnetron werkt :oops: . Wijst zich vanzelf denk ik :think:

Maar worden afbakbroodjes in de combi net zo lekker als in een gewone oven?

En duurt het even lang of gaat het sneller/langzamer?

Ik vind de broodjes uit een gewone oven echt veeeeel lekkerder dan uit de combi.

gaat prima hier… vind ze gewoon lekker… bak er ook taarten en cakjes in

Ik vind het minder lekker, vaak net iets minder knapperig in mijn ogen. Maar ik vind het ding sowieso een drama, hoef er verder ook niet te veel in klaar te maken.

Uit de oven is het lekkerder dan uit de combi… Maar met de combi is het ook wel lekker knapperig :mrgreen:

geen idee heb geen oven ik vind het prima te doen in de combi maar kan niet vergelijken helaas

wij hebben en een oven en een combi magnetron

maar allebei lekker hoor… je moet wel echt de ovenstand aanzetten natuurlijk anders word het slappe hap

en bij de magnetron stand kan je dus ook geen springvormen gebruiken enzo want dan gaat het niet helemaal goed

maar met de ovenstand kan je ook gewoon rooster erin enzo

Uit een goede combi-magnetron komen broodjes en taarten net zo lekker als uit een gewone oven. Het is hooguit af en toe even zoeken hoe lang iets er precies in moet, maar als je dat eenmaal weet, werkt het super makkelijk.

Als je hem toch gewoon op de ovenstand zet is het toch gewoon een heteluchtoven. Daar kun je prima broodjes in bakken.

Ik zet de combi alleen wel bijna altijd net iets warmer dan op de verpakkingen aangegeven staat. Afbakbroodjes moeten tussen de zoveel en zoveel minuten gebakken worden en dan kies ik altijd de langste tijd.

Ik vind onze broodjes altijd heerlijk! En wij hebben een combi-magentron.

Op ovenstand (hot air) en 't is ‘gewoon’ een oven :smiley:

Ik doe overigens hetzelfde als cees, doe ze wel altijd op de max aantal minuten.

Hier ook een combi-magnetron die gewoon als oven werkt! Nooit verschil gemerkt met een andere oven eigenlijk.