***kuche*** man slaat peuter van 2 met hark .......

Man slaat kind (2) met hark

Uitgegeven: 25 augustus 2010 21:59

Laatst gewijzigd: 25 augustus 2010 21:59

BOXTEL - Een 2-jarig kind uit Best is dinsdagmiddag door een onbekende man in een speeltuin in Boxtel met een hark tegen het hoofd geslagen. Het jongetje verloor enkele malen het bewustzijn en moest ter observatie in een ziekenhuis worden opgenomen.

© novumDat meldde de politie woensdag. Het slachtoffer was met zijn broertje in de speeltuin aan het spelen, terwijl zijn moeder in de buurt op familiebezoek was.

De moeder, die was afgekomen op het gehuil van haar kind, heeft nog geprobeerd de man aan te spreken. Maar omdat de man zich agressief gedroeg, ging zij snel weg.

Het is onduidelijk waarom de man het kind sloeg, aldus de politie.

@#%&^%%^#$!!@#%%&(*)^^#$% :silenced:

Jeetje zeg, wat een botte boer, wie slaat er nou een klein manneke met een hark voor zijn hoofd :evil: :twisted:

Maar ook vind ik het geen goed idee om een kind van 2 alleen zonder ouderlijk toezicht buiten laten te spelen dus ook niet door een broertje …

had de hark gepakt en hem zelf in zijn nekgeslagen :evil:

ik geloof dat ik hem aan de hark geregen zou hebben…

De moeder heeft aardig kalm gereageerd, ik had de man ook even een mep verkocht met de hark. :evil: :evil: :evil: Als zou het jongetje vervelend zijn geweest dan ga je hem toch niet slaan :evil: :evil: :evil: :evil:

@Debke wrote:

ik geloof dat ik hem aan de hark geregen zou hebben…

Dat dacht ik dus ook!!

Wat een mafkees!

Er staat toch duidelijk dat ze de man aangesproken heeft, maar vertrokken is omdat hij zo aggressief deed.

Groot gelijk heeft ze, mensen worden tegenwoordig om niks ernstig inelkaar geslagen.

Als die man dat al kan bij een kleintje van 2, wil je je toch niet indenken wat hij bij een volwassen vrouw had gedaan.

Ja ollie, ik kan ook lezen…

Ik zeg alleen wat ik denk ik gedaan zou hebben. Het is heel verstandig van die vrouw dat ze vertrokken is toen die man zo agressief bleek. Ik geloof alleen dat ik iets minder verstandig geweest zou zijn…

@Tamara30 wrote:

Jeetje zeg, wat een botte boer, wie slaat er nou een klein manneke met een hark voor zijn hoofd :evil: :twisted:

Maar ook vind ik het geen goed idee om een kind van 2 alleen zonder ouderlijk toezicht buiten laten te spelen dus ook niet door een broertje …

Dat vind ik ook een 2 jarig kind buiten je zicht :?

Wat een rare zeg, hij was er bij mij ook niet mee weggekomen :snooty:

Ik heb zo’n vermoeden als zoiets gebeurt, dat ik toch wel eerst naar mijn kind toen wil ipv achter die man aan te gaan… :think:

Maar een kind slaan met een hark… hoe kom je erbij he :sick: :think: :eh:

jeetje zeg he, hoe kom je erop om een kind te slaan met een hark?! :hand:

Enne ik zou ook niet mijn 2 jarig kind alleen buiten laten spelen trouwens, ondanks of oudere broer er bij zou zijn (teveel verantwoording voor het kind).,