kruipend op vakantie

:silenced: hij heeft het toch onder de knie: kruipen!



en net nu wij over 2 weken op vakantie gaan… ik weet het heel egoistisch :oops: maar ik had zo gehoopt lekker aan het strand of zwembad te kunnen zitten, Thymen op een kleedje naast me…maja nu vliegt meneertje alle kanten op als ik hem neerzet…en een box meeslepen kan natuurlijk niet…iemand een idee om hem veilig bij me te houden…liefst zonder er zelf steeds achteraan te moeten vangen :oops:



Bedankt alvast!

een tuigje???

tip voor op het strand: GRAAF EEN KUIL.



Echt, dat werkt geweldig.



Heb je een campingbedje mee of te leen? Want dat werkt ook geweldig als box :thumbup:



(we zijn net terug en hebben het op die manier opgelost)

ja zou ik ook doen… een kuil… (met hoge “duinen”.).

Lydia, hahaha :lol: :thumbup:

het strand gaat prima hoor, met zo’n kruipend minimens.

gewoon lekker wat speeltjes,

badje,

als het leuk genoeg is wil ie niet eens weg :mrgreen:

die van ons was te diep om er uit te klimmen en te hoog om hem niet meer te zien.



Ziet, ik ben het niet met je eens :wink:

Het was leuk genoeg maar kruipen op die leeftijd is nog veel leuker.

ik zit net te denken… misschien was het zand te heet voor tyg in spanje in die tijd :think:

Bedankt voor de snelle reacties…we gaan vliegen dus campingbedje lijkt me geen optie; een kuil is wel een idee…maar of hij het ook zo leuk vindt dat ie dan niks meer kan zien :think:

tuigje vind ik wel sneu maar we hebben wel als grap tegen elkaar gezegt dat we de langloopriem van de hond maar mee moesten nemen om hem vast te leggen :silenced:



nog meer tips?! las ergens een tip over een opblaasbadje als speelruimte maar ik ben bang dat ie over de randen wil klimmen (tja kan zich ook al optrekken in de box…) iemand ervaring mee?!

opblaasbadje als box hadden we vandaag, werkte niet :wink: Inderdaad over de randen.



Als je de foto’s bekijkt zie je dat Lev wel alles kan bekijken maar er niet uit kan klimmen.

Dat frustreert op een gegeven moment ook :wink: maar voor een poosje is het wel fijn.



Wat betreft dat tuigje, Anna Sofie had een tuigje hoor. En die hadden we met een tentharing vastgemaakt aan de grond.

Ja, als een hond dus, maar het werkte perfect.

Lydia lieve foto’s!

Je hebt ook een soort opblaasbaar kleed, met een hoge rand eromheen. Voor de beginnende kruiper lastig om eroverheen te komen.

laten gaan en er achter aan vliegen? :mrgreen:



hier de hele vakantie een klimmende, kruipende baby uit de bosjes geplukt :lol: :lol: :lol:

madam heeft zelfs al ondekt dat de brede caravantrap ook best te beklimmen is :roll: dus ze ging gewoon zelf naar binnen als ze dat wilde :lol:



joh echt laat ze gaan ze komen er niet uit te zien maar wat maakt het uit , het is voor hun de meest geweldige vakantie ooit hahaha :thumbup:

hmmm :think: nog na over het tuigje…misschien dat ik het vanuit veiligheidsoogpunt nog wel kan overwegen…



van dat zwembadje was ik al bang



nog meer ideeen?!

owh dat ie er niet uitziet is geen punt; ben wel wat gewend: kruipend door de tuin, een afwasteil vol water; lekker spetteren en dan door de tuin…aarde proeven en daarna macaroni gegeten…heerlijk vies en moe in bad en bed…

gaat me er meer om dat ie ineens in een zwembad ligt of weet ik veel wat er allemaal op de grond ligt…

Ik zou ook een tuigje overwegen denk ik als hij over zo’n badje heen kan klimmen.

Een travelcot meenemen



Manytroubles

een travelcot wat is dat manytroubles :eh:

@kim82 wrote:

owh dat ie er niet uitziet is geen punt; ben wel wat gewend: kruipend door de tuin, een afwasteil vol water; lekker spetteren en dan door de tuin…aarde proeven en daarna macaroni gegeten…heerlijk vies en moe in bad en bed…

gaat me er meer om dat ie ineens in een zwembad ligt of weet ik veel wat er allemaal op de grond ligt…




dan is toch een tuigje inderdaad een slim idee(je hebt ook polsbandjes met een koord die aan jou vast zit valt niet zo op is ook veilig :thumbup: )

een travelcot is een compact campingbedje… google maar eens op deryan travelcot



alleen ik zou het niet gebruiken voor een kruipend kind/als box… want het kiept wat dat betreft wel snel om… als campingbedje is hij wel goed te gebruiken!