hoe gebruik je de kruiken bij een jonge baby?
of beter dus waar leg je deze neer ?
( die vraag ontving ik per mail, ik wete het antwoord zo even niet )
echt pasgeboren? Nano had er eentje tegen zijn rugje aan en eentje bij zijn voeten. Volgens mij si dat overigens typisch iets waar je kraamhulp je wegwijs bij maakt.
bij de voetjes met een opgerolde luierdoek ertussen ivm de hitte.
liefs van Rose :-*
Hier onderin het bed een vuist afstand van de beeb zijn voetjes met de dop schuin naar beneden weg van de beeb.
Ik had er een goede hoes omheen wederom met de sluiting naar beneden.
De eerste dagen had ik van die rolletjes in het bed waar de kleine met de rig tegenaan lag. daarachter had ik nog een kruik ook met de sluiting naar beneden…
Maar ik vond dat toch niets…zo dichtbij…hoe vaak ik ook checkte dat hij niet lekte :oops:
Vond dat hele kruikengebeuren niets… :oops:
Brrr… ik ook niet… maar als het dan toch moet, idd met de opening naar beneden en ingerold in een luier… knoop ook naar beneden…
Ik deed ze inderdaad in het ruggetje. Kruik met dop naar beneden in het bedje leggen. Ik had mijn dekentje dubbelgeslagen liggen en ik stopte de kruiken ook nog tussen de dekentjes in.
ik had ze ook tussen de dekens liggen…
En meestal een beetje schuin met de dop idd naar beneden…
Maar niet te dicht op mijn meisje hoor dat vond ik maar eng…
Alleen als ze snachts afgekoeld waren en lauwwarm zeg maar… dan legde ik ze nog wel eens onder de deken naast haar ( in de kruikzak natuurlijk) om dat laatste beetje warmte te gebruiken tot het tijd was om eruit te gaan…
Liefs Tina
kruik onwikkelen in hydrofieluier, deze bij voeteneinde neerleggen met de knoop naar boven, en dan tussen de dekentjes zodat baby nooit direct de kruik/hydrofielluier kan aanraken