kruiken nodig in de zomer?

Ik heb inmiddels 2 kruiken ontvangen van Mandala, weer een zorgen minder, ook vanaf hier bedankt :-*

Denk dat t ook veel te maken heeft met het kindje zelf…



Mijn zoon is in mei geboren (en toen was het echt lekker weer) maar had écht kruiken nodig om op temperatuur te blijven, terwijl mijn dochter in oktober geboren is en zij heeft nooit een kruik gehad, was gewoon niet nodig.



Mijn dochter was wel een pond zwaarder dan mijn zoon :lol: dus dat maakt misschien ook wel wat uit :wink: (ze zijn allebei op dezelfde termijn geboren, maar mevr was een stuk steviger!)

@Marlous79 wrote:

Oh dan had ik dat verkeerd gelezen ergens :oops:



Sennapen, wat je nog kunt proberen is een bruistablet voor kunstgebitten. Dat bruist de kalk weg, misschien is dat het.




Ik wil dit onderste proberen, aangezien er idd kalk op zit. Doe ik dit met heet water of koud water? En ik leg gwn de kruik en dop in een bak met water en 1 bruistablet?

Sanne ik heb toendertijd ook van alles geprobeerd om de kalkaanslag uit de kruik te krijgen. Werkte totaal niet. Ik heb een nieuwe erbij gekocht toen.

Ik weet zo gauw niet waar ik onze kruiken heb liggen, mocht ik ze eerdaags vinden kun je ze zo lenen hoor meis.