kruidvat testten (2 voor 5 euro)

ik had eigenlijk een vraag over de kruidvat testen…

wie is er tevreden over? bij wie geeft hij voor de nod al een positieve uitslag? (als je zwanger bent natuurlijk :wink: )

en wie is er juist ontevreden over?

ik hoor hier in mijn omgeving behoorlijk positieve verhalen over deze test, maar zelf heb ik er alleen maar negatieve ervaringen van…

maar ze zijn natuurlijk wel een stuk goedkoper, en hoorde net van een vriendin die dinsdag pas haar nod heeft, maar vanmiddag toch al positief getest heeft met deze test…

dus mijn vraag: wat vinden jullie ervan?

Ik ben er best tevreden over, maar ik heb niet al voor de nod getest. Ik heb PCO en had daarom zo iets van ‘het zal wel niet’. Toen ik uiteindelijk testte, was ik al ruim zeven weken zwanger. Test was toen natuurlijk positief. :wink:

Wat voor negatieve ervaringen heb je er mee dan?

negatief testen terwijl ik 12 weken zwanger bleek te zijn, positief testen terwijl ik niet zwanger was (3 keer)

in mijn ogen zijn ze dus niet zo betrouwbaar, maar kan natuurlijk ook gewoon domme pech geweest zijn

ik heb deze ook gekocht nadat ik de digitale van cb had gekocht gewoon voor de fun omdat ik die testen kan bewaren voor later en uiteraard waren ze positief

ik had met de eigen merk van etos juist negatieve uitslag terwijl ik zwanger was!

voor je nod testen ben ik geen fan van het kan dan nog zovaak mis gaan dat vind ik nog wat eng

Ik heb er 1 van de 2 over, met de 1e heb ik op dag 25 van mijn cyclus al positief getest :inlove:

@WoLa wrote:

Ik heb er 1 van de 2 over, met de 1e heb ik op dag 25 van mijn cyclus al positief getest :inlove:

gefeliciteerd!!

thanks!

Positief. Met 3 weken en 5 dagen had ik al een positieve test.

Ze zijn ook goed te bewaren, dat is ook weer mooi meegenomen.

ik ken iemand die teste met 3 weken en 4 dagen positief met kruidvat :wink:

Vals positief is mijn ervaring, jammer genoeg.

ik testte ook 4 dagen voor nod positief met kruidvast en matcare. kruidvat was wel een stuk lichter.

Ik teste ook 3 dagen voor nod positief met Kruidvat. Morgen digitale van CB nog ff voor de fun

En zie mn banner…

weet dus niet of dit al positief is… test over een aantal dagen nog eens…

dat zou wel heel vroeg zijn… wist niet dat die zo gevoelig waren!

kruitvat zijn voor mij top testen… bij de eerste testen ik met cb die gaf toen ik 13 wkn zwanger was negatief aan… de kruitvat bevestigde wel dat ik zwanger was… net als de huisarts hahaha

en bij de 2 en derde direkt weer de kruitvat gehaald

@knipoogje1983 wrote:

ik had eigenlijk een vraag over de kruidvat testen…

wie is er tevreden over? bij wie geeft hij voor de nod al een positieve uitslag? (als je zwanger bent natuurlijk :wink: )

en wie is er juist ontevreden over?

ik hoor hier in mijn omgeving behoorlijk positieve verhalen over deze test, maar zelf heb ik er alleen maar negatieve ervaringen van…

maar ze zijn natuurlijk wel een stuk goedkoper, en hoorde net van een vriendin die dinsdag pas haar nod heeft, maar vanmiddag toch al positief getest heeft met deze test…

dus mijn vraag: wat vinden jullie ervan?

Ik vind ze prima! Heb ook deze keer 2 dagen voor mijn NOD positief getest!

Maar het ligt er natuurlijk ook maar aan hoeveel HCG je lichaam aanmaakt. Heb ook wel eens 10 dagen over tijd met een CB pas positief getest.

En, ze zijn aardig voor je portemonaie! :wink:

dqat ze aardig zijn voor de portemonnee is mar goed ook :smiley: heb deze week al heel wat afgetest… helaas niet positief en lijkt mijn lichaam me voor de gek te houden met mijn klachten en het feit dat ik niet ongi geworden ben… dus we zullen maar afwachten

(en wie weet, van de week weer maar eens twee testjes kopen :D)

Testen van kruidvat 2 voor 5 euro waren goed.

Fijn in gebruik en goed betaalbaar.

Had ik dit eerder geweten dan had die testen eerder gebruikt, had me een hoop geld gescheeld.

Hier waren de kruidvat testen ook prima, net zoals de matcare tests trouwens. 1e X getest met 5+4 ( had een cyclus tussen de 4-6 weken ) en die was positief… 2e X getest met 4+2 en ook deze was positief en gelukkig is de laatste zwangerschap ook goed gegaan, zie banner :smiley: