kruidvat test 2 voor 5 euro

hallo

ik heb vanmorgen een digitale test van clear blue gedaab,Negatief…

maar moest ze de stad nog in dus toch even Kruidvat in.

nu heb ik een test gedaan,contrele streep mega donker!maar nu na ik weet niet precies meer hoeveel minuten denk rond de 20 ik had hem weg gelegd,en verder bezig geweest,dus dacht net ff kijken,nu zie ik een vaag lijntje staan!kan het absoluut niet op de foto zetten,maar ik zie hem wel!

maar zal dat gewoon een voorgdrukt streepje zijn?

ik hoor graag jullie reactie’s

Ben nog voor me nod!liefs

ik heb dat ook gehad, ik was wel zwanger.

maar na 20 minuten is hij volgens mij niet meer geldig

denk het ook niet:-(

maandag nog maar 1 proberen,of ik moet nu ongie gaan worden…

maar heb al vanaf dinsdag zeurende buikpijn en zo,maar zet nog niet echt door…

Vanmorgen heb ik ook de kruidvat test gedaan, deze gaf negatief aan, maar ook ook na de 5 minuten en ok nu nog

hoi jij ziet/zag dus helemaal niks?

ik zie echt dun lijntje staan rozig van kleur…

Ik had vorige week ook een super licht streepje op een Kruidvat test (ook pas ruim na de 5 ‘geldige’ minuten). Dag erna nog een test gedaan, deze keer helemaal negatief. En vandaag ongesteld geworden helaas… Ik denk dat een uitslag die na 5 minuten op de test verschijnt echt ongeldig is…

Succes!!

apie balen.

ja ik durf ook absoluut niet blij te zijn hoor…

maar zie hem wel echt staan,erg he dat ik niet op tijd gekeken heb,grgr…maar om dr nu weer een test tegen aan te gooien vind ik ook zonde,probeer tot maandag te wachten(denk ik)

hier nog test liggen van paar dagen terug. toen negatief, nu nog negatief

cariska,dus echt alleen controle streep,ook geen voorgdrukt streepje?

erg he heb al miljoen testen gedaan,en nu twijfel ik gewoon,gek van mezelf…

ik zie hem echt,maar nu twijfel ik aan mezelf krijg hem niet op de foto,zo licht!hahahaha…

maar ben wel blij om te horen dat negatief ook alleen maar 1 streep laat zien,hoelaat dan ook!

had liever dat jullie ook 2 strepen hadden hoor :smiley:

nee echt alleen maar 1 streep, hoe goed ik ook kijk (kijk ik te lang ga ik hem zelf verzinnen …)

Tja, nu zal ik je wel onzeker maken.

Maar bij mij gaven diezelfde testen ook zo’n heel licht streepje. Zo licht dat je het bijna niet kon zien. Maar was toch iedere keer zwanger.

haha debbie&lana:ik heb ook ooit is zo een licht streepje gehad,maar kreeg toen bbz ben zo bang!!ook al was dat in 2008…

dus ect niks,mmm nee ik heb net ook weer zitten kijken en zie hem.

zal ik morgen maar een test nog doen?en dan gewoon binnen 5 minuten kijken?me cyclus is ook onregelmatig,dus ik weet niet wanneer ik me nod kan verwachten,wat een drama toch zwanger worden en die testen!

top dat jullie wel antwoorden hebben.

maar ik zit gewoon al een week eigenlijk te wachten,zo een zeurende buikpijn,misselijk gevoel,gewoon bleh.maar goed haha :pray:

Spannend mama van Patty!

Ik hoop echt voor je dat 'ie morgen (of over een paar dagen) super positief is! Ik duim voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

memmie dank je :-*

Ik wil je absoluut niet ontmoedigen maar ik heb 2x gehad dat er een licht lijntje kwam te staan (idd roze) maar dat ik niet zwanger bleek te zijn.

Ik hoop natuurlijk dat jij wel een geldig lijntje hebt gehad! :pray: :hug:

Ik heb 5 zwangerschappen gehad, waarvan 2 miskramen en 1 bbz. Ik herken je angst.

Maar bij alle keren zo’n licht streepje.

Wat is je langste cyclus geweest? Want van die cyclus ga je dus uit. Als je langste cyclus 40 dagen is geweest, dan houd je normaal ook die termijn aan voor het testen op een zwangerschap.

Is de test negatief, en 2 weken later nog steeds negatief, dan raad ik je aan om naar de ha te gaan ivm lange en onregelmatige cyclus. Maar het kan ook zo zijn dat je zwanger bent, maar heeeeeel pril.

Bij alle keren zou ik op de nod 4 weken zwanger zijn. Maar bij mij ging daar meestal 1 week vanaf. Dit hield bij mij in dat ik niet 2 weken vóór de nod vruchtbaar was (zoals eigenlijk gemiddeld is) maar 1 week vóór de nod. Hierdoor was er op de nod te weinig zwangerschapshormoon aangemaakt en waren dus de testen ook zo ontzettend licht.

Ik had wel een lange cyclus, iets van 38 dagen of zoiets. Maar dan nog had ik 1 week voor mijn nod mijn vruchtbare periode.

ik heb helaas zelf na 10 minuten ook meerdere malen een vaag lijntje gehad maar ik was absoluut niet zwanger.

ook ik heb lijntjes gehad bij deze test, terwijl ik niet zwanger was…,

En hier ook lichte lijntjes na de 5 minuten wachttijd, maar was wel degelijk zwanger hoor beide keren! Het is verwarrend met al die verschillende verhalen natuurlijk :? Ik weet wel dat KV testen (2 voor 5 euro) zeker geen indroogstreepje hebben, of ze ergens anders nog positief op kunnen reageren weet ik dus niet. En de testen die heel licht positief zijn geweest maar dat de dames toch ongesteld zijn geworden, dat zegt niets over wel of geen zwangerschap helaas… Ik heb laatst ook heel licht getest voor NOD, heb een vroege miskraam gehad, maar de ochtend voor de miskraam op gang kwam heb ik een echo gehad en hieruit bleek dat ik echt wel zwanger was. Had ik geen echo gehad, had ik die test ook als vals negatief kunne bestempelen natuurlijk, maar dat was niet zo. En veel vrouwen zijn natuurlijk wel heel pril zwanger maar worden alsnog ongesteld maar die testen dan dus wel positief. Maar soms zijn vrouwen echt niet zwanger en schijnt de test dus wel op iets anders uit te slaan?!

Lang verhaal :oops: Maar de enige manier om het zeker te weten is idd om nog een keer te testen en dan hopelijk een duidelijkere streep :pray: Je hebt ook al genoeg narigheid achter je kiezen zie ik aan je onderschrift :hug: :hug: :pray:

hey kimmie

ja joh word dr helemaal krigel van…

zwanger worden en testen!bleh…

heb net digitale gedaan maar die zegt niet zwanger,maar snap zelf niet waarom ik die dure doe,want eigenlijk doe ik die alsmaar en is ie nega,en als ik dan gewoon kruidvat of die van internet doe(test jezelf)die zijn dan wel positief,dus misschien toch vandaag even kruidvat nog,en als die nega is dan leg ik me dr bij neer,en wacht ik op me dag!

zal ook best een wonder zijn,om 2x in een jaar zwanger te zijn weer! :naughty: pfpfpf liefs