Kruidvat extra voordeelkaart(pampers newborn)

Ik vind m :thumbup:



Heb nu al 2x aanbieding van pampers newborn met 50%korting in n maand tijd gehad!



Je kan max. 3 x de aanbieding, en wel aangeven dat je mail wilt ontvangen met aanbiedingen baby.



Ook andere leuke aanbiedingen al gehad, krijg iedere dag n mailtje, tja en daar moet je tegen kunnen :slight_smile:

ik krijg die aanbieding niet hoor …net zoals de uitnodiging voor het baby&mama pakket :?

nu je het zegt, ik heb ook geen aanbiedingsmail gehad…

Ik heb m ook al 3x gehad. (niet vandaag overigens, maar ik was er wel erg blij mee!)

Ik heb hem ook al een keer gehad… Ook gebruik van gemaakt erg fijn… Scheld weer…

Je kan op de website van Kruidvat inloggen en daar aangeven of je mail wilt ontvangen en hoe vaak… :wink:

En je kan 4 categoriën aanklikken waar je extra voordeelmails over wilt krijgen, bijv baby, beauty, mannen…



De baby-mama pakker moet je zelf aanvragen en dan krijg je een paar weken voor de uitgerekende datum een mail als het goed is…



(werk zelf bij Kruidvat namelijk…)

Ik heb inmiddels ook al een pak of 8 Newborn Pampers liggen :thumbup:

de Kruidvat Voordeelkaart app is ook erg handig voor op je mobiel! Krijg je automatisch een melding als er een nieuwe aanbieding klaar staat. Je kan ze ook activeren middels de app :slight_smile:

Oh dan ga ik de app erop zetten. Via mail (via telefoon) activeren werkt voor geen meter.



En ik heb nog maar 1x de aanbieding gehad, dus ik kan nog wel wat gebruiken :slight_smile:

moet je dan kiezen voor elke dag een aanbieding, of krijg je m ook met eens per week mail?

Dat kan je zelf instellen op de site WoLa. :wink:

Ik heb 'em ingesteld op iedere dag een aanbieding. Ook moet je baby’s aanvinken anders krijg je geen baby aanbiedingen :wink:

Ik kan ze weer kopen met 50%

Helaas hebben ze hier alleen 1 en 2… daar heb ik voorlopig wel genoeg van. Had anders mooi nog wat newbaby nr. 3 kunnen halen…

Dat was hier ook al Memmie :think: En bij de AH zag ik de 3 in de ‘uitverkoopbak’.

Ik prop haar dus nog maar een pak in maat 2, ze weegt toch nog geen 6 kilo 8)

Ik heb nu zo’n 8 pakken 1 en 2, daar kunnen we zo’n 2 maanden mee.

Mocht dit beebje ook weer een flinkerd zijn bij de geboorte dan kan 'ie na 2 maanden denk ik wel al in 3…?

3 is er hier indd bij de kruidvatten ook uit. Bij de plus lag ie ook afgeprijst.

3 doet niet mee aan de kruitvat actie van 50% op de voordeel kaart … Alleen 1 & 2 zeiden ze bij kruitvat…



Ik heb nu :

1 pakje micro

8 pakken maat 1

5 pakken maat 2

2 pakken maat 3



Maar mocht er weer die aanbieding komen neem i nog wel wat mee… Zal hier wel hard gaan… En mocht er wat overblijven of iet meer passen kan ik wel pakken ruilen met vriendinnen die ook zwanger zijn… Of maak ik er luiertaarten van als cadeau ook geen probleem…

Inge, ik wilde zeggen 8 pakken maat 1… maar jij krijgt er 2 zie ik :inlove:



Hier is 3 er echt helemaal uit, kaartje is ook weggehaald.

Geen pampers maar wel voordeelkaart: zag gisteren toevallig dat je tm 26 november voor 450 spaarpunten een midpak eigen merk luiers gratis krijgt.



Aangezien ik een tweeling heb en nooit weet wat ik met die enorme berg punten moet (ik kom veeeeel te vaak bij kruidvat als ik dat zo zie :shifty: ) ga ik denk ik maar ff wat inslaan, wel op groei want ik heb idd van vorige (pamper)akties al het nodige op voorraad liggen in maat 2 en 3 (de coop hier in de buurt gooide maat 3 eruit voor 4,99 per pak een paar weken geleden).



Ennuh Inge: 8 pakken maat 1 kom je een heel eind mee, ik had ook zoiets en toen dat op was waren ze ook echt wel toe aan maatje 2.

Ja ik laat het ook bij deze voorraad maat 1 …



Ondertussen hebben we ook 4 oranje pakken maat 3 (paar weken terug bij dirk 2 pakken €15,- +difrax fles)



Nu mag ik weer maat 5 gaan kopen want voor m ook nog luiers nodig… Niet meer zoveel maar ook nog maar 2 pakken in huis en dat is ook nog wel een keer op…