Hoi,
Ik heb 'n wikkeldeken / voetenzak van Bambino gekregen, maar de verpakking zat er niet meer bij. Ik weet dus niet hoe dat ding “werkt”. Er zitten namelijk 3 gaten in, in de linker-, rechter- en onderpunt. Maar hoe ‘werkt’ dat ding nu?
Ik gebruik 'm al 'n paar weken als wikkeldeken en hij is echt superwarm en heel fijn, maar vraag me toch af waar die gaten voor dienen :think:
Ik heb al op google gezocht, maar wordt er niet veel wijzer van…
Misschien ben ik te ongeduldig qua zoeken :oops:
Wie kan me helpen?
Liefs,
kaatje
Om hem te gebruiken in de maxicosi denk ik? De gordels er doorheen?
dat lijkt mij idd ook de enige manier om die gaten te gebruiken.
Of lekker los als wikkeldeken of de gordeltjes van de cosi erdoor en dan dus als voetenzak in de cosi.
Zou je zeggen, he… maar er zitten geen gaten voor de schoudergordeltjes… :eh:
Ik dacht ook dat als je die 3 gaten op elkaar legt, je daar 't stuk door kunt doen wat in 't kruis ligt. Maar dan weet ik niet waar ik de schoudergordeltjes door moet doen…
De schoudergordels hoeven nergens doorheen, die moeten er overheen, dan de gordel dicht en dan twee zijflappen dicht.
:think: zal ik dat es gaan proberen… Thanx tamaar
Kaat, het is zoals Tamma zegt.
Heb 'm zelf ook. Eerst deken in de maxi cosi, dan de sluitclip door het gat heen. Kind er in, onderste punt omhoog en weer sluitclip door het gat, dan ze gordeltjes over de schouders doen, dichtklikken en dan de twee zijflappen dubbelvouwen en met het klitteband dichtplakken zeg maar…
Ik doe zelf die onderste flap niet over de gordelsluiting, wordt zo krap bij de voetjes…
Succes!!!
Als je er nog niet uitkomt kan ik ook een foto voor je maken als het gordeltje door de gaten zit, maar met een beetje fantasie kom je er wel :thumbup:
Is het gelukt?
Ik snap um! :mrgreen:
Heb 'm nu als binnendekentje, met de gordeltjes van de wipper er zo nu en dan doorheen. dan blijft ie weer wat beter dicht onder, bij z’n voetjes!!!
Thanx voor de uitleg, was hartstikke duidelijk! :thumbup: