kruidvat babytas

Wie weet of je de bon moet uitprinten? OF dat het genoeg is om alleen de dingen te activeren? (anders moet ik eerst de printer aansluiten…)

Staat dat niet vermeld in je mail of op de bon?

nee, tenminste ik zie het niet staan.



• Kruidvat Zuigfles 250 ml BPA vrij. Zuigfles met kersspeen.

• Maximaal 1 stuk per Jouw extravoordeelkaart

• Alleen geldig in combinatie met Jouw extravoordeelkaart.

• Deze extra aanbieding is geldig van 15 april 2012 t/m 16 juni 2012

• Deze extra aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties

• Prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden

• Kijk voor de volledige voorwaarden op *****



hmm als je dit leest heb je hem niet nodig toch?



De uiterste geldigheidsdatum staat aangegeven onder ‘Jouw geactiveerde extra aanbiedingen’. De producten kan je zelf in het schap pakken, alleen de tas krijg je bij de kassa. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is het laten scannen van de producten en Jouw extravoordeelkaart.



Edit beheer: commerciële link verwijderd

ooh ik kijk er nooit meer, maar mag je ooke en fles halen als je kind wat oude is? de mijne drinkt nog uit een fles :oops:

Cariska, lijkt me dat je voordeelpas genoeg is.?

Ja, je hoeft alleen je voordeelpas te laten scannen, je hebt geen bon meer nodig. :thumbup:

mooie gehaaide manier om je die pas aan te smeren… en zo heel veel over je koopgedrag bij hun te weten te komen :oops: .

mm, ach ja, had al zo’n pas en toen kon ik deze aanvragen. dus gedaan.



tas kan je halen tot week na uitgerekende datum.



En idd bon niet nodig!

Wist je dat de C1000 ook nog steeds een babytas heeft? Straks gaan ze op in Jumbo dus voor de dames die nu nog zwanger zijn of pas bevallen een leuke optie. Geboortekaartje meenemen naar de dichtsbijzijnde C1000 (ze kijken meestal naar je postcode) en daar hebben ze een leuke tas vol handige babydingen en mamadingen. :thumbup: 8)

@mamaMarije wrote:

mooie gehaaide manier om je die pas aan te smeren… en zo heel veel over je koopgedrag bij hun te weten te komen :oops: .




Maar je hebt wel heel veel voordeel met zo’n pas.

Heb al heel wat pampers en ander babyspul met 50% korting gehaald.

@Rhiannon wrote:

Wist je dat de C1000 ook nog steeds een babytas heeft? Straks gaan ze op in Jumbo dus voor de dames die nu nog zwanger zijn of pas bevallen een leuke optie. Geboortekaartje meenemen naar de dichtsbijzijnde C1000 (ze kijken meestal naar je postcode) en daar hebben ze een leuke tas vol handige babydingen en mamadingen. :thumbup: 8)




die van de C1000 is idd :thumbup: .

Hoefde hier niet eens een kaartje mee te nemen… toen mijn man de muisjes kocht kwam de vraag of de kleine er al was… en kreeg hem direct mee :lol: .

Tja we kopen vrijwel alle boodschappen daar.

Bij ons heeft de Jumbo ook zo’n tas.

Vandaag was ik bij de kruidvat geweest en had daarvoor toevallig dit topic gelezen, dus even gevraagd naar de tas. Bij ons moet je blijkbaar wél de bon meenemen. nou ja, even uitprinten dus.



bij de plus heb je geloof ik ook al zo’n tas als je geboortekaartje inlevert. extra geboortekaartjes dus bestellen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hier maak ik de geboortekaartjes zelf, dus niet veel over. En ga dr zeker niet extra maken voor de supermarkt… Maar misschien wel c1000 (buurtsuper hier…)

@Amy82 wrote:

Vandaag was ik bij de kruidvat geweest en had daarvoor toevallig dit topic gelezen, dus even gevraagd naar de tas. Bij ons moet je blijkbaar wél de bon meenemen. nou ja, even uitprinten dus.



bij de plus heb je geloof ik ook al zo’n tas als je geboortekaartje inlevert. extra geboortekaartjes dus bestellen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Toen ik bevallen van Anne was (2007) Kreeg je als je een kaartje inleverde een doos met allerlei leuke dingetjes! Zat best veel in :mrgreen:



O en welke kruidvat ben jij geweest ? Waterland ? Kan hem ook ophalen de tas had een mailtje gehad

nee in centrum! Ga maandag even langs waterland denk ik :slight_smile:

oke :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

@mamaMarije wrote:
mooie gehaaide manier om je die pas aan te smeren… en zo heel veel over je koopgedrag bij hun te weten te komen :oops: .




Maar je hebt wel heel veel voordeel met zo’n pas.

Heb al heel wat pampers en ander babyspul met 50% korting gehaald.




Klopt helemaal. Heb geloof ik tijdens mn zwangerschap wel 3 x een mail gehad dat de new baby pampers voor de helft waren. Had/heb dus aardig voorraadje pampers hahahha.



Zijn trouwens nu ook in de aanbieding bij de kruidvat 2 stuks voor 15€ :wink:

@Rhiannon wrote:

Wist je dat de C1000 ook nog steeds een babytas heeft? Straks gaan ze op in Jumbo dus voor de dames die nu nog zwanger zijn of pas bevallen een leuke optie. Geboortekaartje meenemen naar de dichtsbijzijnde C1000 (ze kijken meestal naar je postcode) en daar hebben ze een leuke tas vol handige babydingen en mamadingen. :thumbup: 8)




ik kreeg er ook nog 2 dikke biefstukken bij ! :thumbup:

Schaap gij mazzelaar! :mrgreen: Die biefjes heeft mijn man gescoord na de bevalling. :lol: Incl de filet american en de gerookte zalm. 8)