Ik heb werkelijk waar alle anti lekbekers in huis die er maar te vinden zijn…en ze zijn geen van allen helemaal antilek…
Ik heb nu eens de normale goedkope antilek beker van de kruidvat gekocht en deze lijkt aardig antilek te zijn…alleen nu komt het…
Er komt amper wat uit…als ik drinken erin doe en eraan zuig komt er maar een heel klein beetje drinken uit en daar moet je goed je best voor doen…als ik hem aan mijn zoontje geef trekt hij er een heel moeilijk gezicht bij en zegt dan…kapot!! :roll: hij krijgt er dus ook amper wat uit.
Ik heb de beker open gemaakt en dat plastic ding er eens uit gehaald, maar goed dan is hij natuurlijk niet meer antilek…ik heb hem terug erin gedaan, hard of zacht aandrukken …het maakt niet uit, blijft hetzelfde.
Hij ligt nu dus zoon beetje ongebruikt in de kast
Ik vroeg me af of iemand hier ook dezelfde beker heeft van de kruidvat en of het drinken er bij jullie ook zo moeilijk uit komt…
Bedankt alvast :thumbup:
hallo Kim
als het goed is staat op dat rubbere ding slow en andere kant fast dan moet je fast zo neerleggen dat je het kan lezen en dan dicht doen heb je kans dat het wel beter gaat heb hier ook zo een beker liggen weet alleen nie meer van welk merk
niet zo lang geleden is er ook een topic over antilekekers geweest.
klikkerdeklik
Ik heb er toen ook in gereageerd en ik ben benieuwd of je deze ook hebt geprobeerd;
Deze beviel me erg goed :thumbup: En bij Katie ook!
@Mariiyelle wrote:
niet zo lang geleden is er ook een topic over antilekekers geweest.
klikkerdeklik
Ik heb er toen ook in gereageerd en ik ben benieuwd of je deze ook hebt geprobeerd;
Deze beviel me erg goed :thumbup: En bij Katie ook!
Dat is inderdaad exact de beker die ik nu gekocht heb

@kim86 wrote:
maar daar komt het drinken dus heel erg moeilijk uit als ik eruit probeer te drinken…is dat bij jullie niet?
Ja… Maar ze krijgt het wel op :lol:
vreselijke dingen die antilek bekers. Hier zo snel mogelijk door een rietje leren drinken, en daarna een gewone beker.
@Cariska wrote:
vreselijke dingen die antilek bekers. Hier zo snel mogelijk door een rietje leren drinken, en daarna een gewone beker.
Hier kon ze al uit een rietje drinken toen ze 10 maanden was maar… om elke x met haar met beker/glas en rietje naast haar moeten gaan zitten… en om de 10minuten moest laten drinken… Nee, dan ben ik wel blij met een tuitbeker.
tupperware heeft rietjesbekers! Hartstikke handig.
Hier ook rietjesbeker! Die van Nuby, is ook anti-lek… Kostte in het begin meer moeite, toen had ze een simpele van de hema, die ook super werkt!
En ook gelijk al aan het oefenen met een beker (die ze net omkieperde, gelukkig met water).
zelf nooit de rietjesbeker gebruikt,vond het zo’n gedoe met schoonmaken (maar misschien valt dat wel mee…)
Die van tupperware is een beker, deksel en kan een gewoon rietje in, dus die weggooien en beker in vaatwasser
Waarom probeer je niet een gewone beker. Geen gedoe meet met antilekbekers :thumbup:
Ik zou hem (als een beker of met rietje nog niet lukt) gewoon uit een tuitbeker zonder antilek laten drinken, veel beter voor deze leeftijd :thumbup: Onze jongste scheelt niet zoveel met die van jou en die drinkt al minstens een half jaar zonder antilek uit zijn tuitbeker, ik denk zelfs wel langer, vanaf de zomer ofzo. Wat helpt is om alleen aan tafel te laten drinken en dan leren dat ie niet op de kop mag. Hier houdt T. hem af en toe nog wel op de kop, maar dan heb je maar een klein plasje, dat is zo weggeveegd. Hij moet het toch leren, want een echte beker mag straks ook niet op de kop
Trouwens, ik heb hier al 6 jaar een MaM beker en die lekt ook nog steeds niet. En evenlang ongeveer een beker van mepal met antilek, die lekt ook niet. Beide bekers drinken wel goed, niet zwaar. Maar ik gebruik ze intussen al tijden zonder antilek, doe die er alleen heel af en toe in als ik een beker meeneem in mijn tas :thumbup:
bedankt voor de reacties :thumbup:
Hij drinkt heel goed uit een beker met rietje of antilek rietjesbeker, al vanaf voordat hij 1 jaar was, alleen bijt hij die rietjes altijd kapot…dus ik blijf rietjes bekers kopen.
Hij drinkt ook uit een gewone beker alleen moet ik daar de hele tijd bij blijven omdat hij soms iets te enthousiast de beker omhoog doet waarna alles dus op zijn shirt beland
Vandaar dat ik daarnaast ook altijd een tuitbeker heb, ben alleen opzoek naar de fijnste…en dat wil dus niet echt lukken…misschien eens opzoek gaan naar zoon antilek beker van Friso, lees ik ook veel goeds over.
En ook neem ik inderdaad altijd de beker mee in mijn tas als we weg gaan, en dan is het wel fijn als hij niet lekt
De nuby beker was hier favoriet. Met een rietje en anti-lek.
Maargoed, ik zou het gat met een naald iets groter maken. Heb ik ook gedaan met de beker van de hema. Daar kreeg ik het deksel haast niet van open though. Maar antilek, dat wassie!
ik heb dezelfde van de kruidvat, geen enkel probleem mee. Ze drinkt hem in een heel normaal tempo leeg, en hij lekt niet.
Verder zweer ik bij deze rietjesbeker, met een ingenieus gewichtje onder aan het rietje waardoor hij zowel op de kop als rechtop gewoon werkt.
maar goed, ook dit rietje is vast door te bijten…
ik zweer bij de antilekbeker van de hema :thumbup: wel lastig open te maken, maar antilekker dan antilek heb ik niet gevonden.
zoonlief heeft ook de rietjesbeker van nuby, maar heeft het ventieltje in het rietje kapot gekauwd, waardoor die ook niet meer echt antilek is :wall:
Hihi die natte shirts herken ik, maar serieus na 2 dagen op de neus erbij, vele natte shirts en omkleedbeuren en helpen als het niet goed gaat drinkt R.oan als een malle uit een beker, nu al een maand. Ik ben blij, gedoe met die antilekbekers altijd
…
Ik heb de beker van kruitvat weggegooid, had hetzelfde probleem! Kreeg er zelf al niets uit… Mijn moeder had dezelfde gekocht, maar die doet het wel, al bijna 2 jaar…