krrrrrrrrrrramp

@maantje wrote:

bij mij werd het minder toen ik onder het voeteneind een kussen legde zodat mijn benen omhoog lagen. scheelde echt stukken!

Oh, heb toevallig gisteren nog een stukje ergens gelezen dat dat juist beter was om niet te doen… omdat anders het bloed nog moeilijker naar je voeten stroomt…

:think: Of zou dat over kramp in je voeten gaan? Weet het niet meer…

Ik heb volgens mij nog ergens magnesiumtabletjes of poedertjes liggen… zal eens op zoek gaan!

En de yoghurt met banaan is altijd goed :thumbup:

@fiep klophout wrote:

@mamaMarije wrote:
@fiep klophout wrote:
@maantje wrote:
bij mij werd het minder toen ik onder het voeteneind een kussen legde zodat mijn benen omhoog lagen. scheelde echt stukken!

gezellig die zwangere nachten: hoofd omhoog tegen het maagzuur, voeten omhoog tegen de kramp… :angel:

En dan benauwd van het liggen op je rug ook nog :lol:

ja, dan moet je een kussen onder je rug doen, dat scheelt :angel: Of je legt gewoon een heel extra matras op je matras :mrgreen:

Whahaha, heerlijk ik moest hier dus echt hardop van lachen.

Zo herkenbaar ook allemaal geweldig.

Sterkte meiden nog eventjes volhouden!!

:-*

Nu nog geen last van, maar gaat vast wel weer komen. Ik sprayde mijn kuiten in met Perskindol Active spray. Dat hielp bij mij om de nacht door te komen. Maar ik had het gelukkig niet vaak. En als de kramp toch kwam, dan tenen naar me toe trekken en wachten tot het over ging…

Sterkte :-*

Enkel een stuk zeep onderinje bed werkt perfect!

Ik zweer erbij :angel: