kromme onderbeentjes?

Het valt me steeds meer op dat Nienke wel erg kromme onder beentjes heeft…Als ik ze echte recht naar beneden leg, dan is duidelijk te zien dat ze o beentjes heeft :wink: Op de onderstaande fotoos kun je het iets zien wat ik bedoel…

Het is een lange dame en ze groeit best hard. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Is dit iets om me zorgen over te maken?

Vrijdag naar het cb, eens kijken wat hun ervan vinden en 6 januari weer richting de kinderarts. Dan ga ik het hem ook even vragen, want vind het wel vreemd…

Maar wat vinden jullie?

Of maak ik me zorgen om niks :think:

Ik heb ‘altijd’ (zolang Jinthe er is ;)) gedacht dat dat normaal was bij jonge baby’s…Jinthe heeft het ook en ik heb me er nog geen zorgen over gemaakt. :think:

Wat een snoepje is Nienke toch :inlove: deze foto is echt super :inlove:

Maar J’tje heeft dat ook, ik dacht ook dat alle baby’s dat hebben. :think:

Zal eens kijken of ik het ook op een foto krijg!

Marit heeft het dus nooit gehad :think:

Arik had het ook, maar trekt bij nu hij gaat lopen.

Toevallig kortgeleden dezelfde vraag gesteld op het cb.

Mijn oudste zoontje (nu 3 jaar+9 maanden) had vanaf zijn geboorte echt o-benen maar ineens is dat sinds een jaartje overgegaan in x-benen :shock:

Nou, dat schijnt dus precies de goede volgorde te zijn :smiley:

Hierna trekken de benen recht voorspelde de cb arts en inderdaad zie ik dat nu al gebeuren.

Ik denk dus dat je je nergens zorgen om hoeft te maken. Maar als je toch naar het cb moet kan je het altijd nog even laten zien.

Clau, Dtje heeft dat ook hoor, niet heel erg, maar beetje o-vorm heeft hij ook!

Lief he die foto trouwens :inlove:

Clau, Lucy heeft dat ook een beetje hoor, alleen aller onderste stukje is iets minder gebogen. Maar als ik de reacties hier zo lees, niks raars! Maar wat een super schattige foto, wat is ze veranderd zeg! :inlove:

foto weggehaald

Hier ook een meisje met o beentjes.

Y. heeft een jaarlang met dr voeten naar binnen gelopen (erg leuk want ze struikelde steeds over dr eigen voeten :? ) Op een gegeven moment begon ze recht te lopen en nu zie je er bijna niks meer van.

Volgens mij veranderd het tot hun 4e ofzo :think:

Tanisha heeft het ook!

is heel normaal die kromme beentjes

Odin heeft het ook heel erg en kon het mij niet herinneren van Luna dus had het nagevraagd bij cb

Ach wat een moppieeeee :inlove: :inlove: :inlove:

Liv heeft het ook :think: Volgens mij is het normaal… zij trekt haar beentjes ook altijd zo op.

:-*

Wat is ze toch schattig!!!

:inlove:

Hier R ook hoor. Mijn man en papa hebben o-pootjes dus weet niet of het weg gaat of dat het toch o-benen zijn

Liefs