Kromme fles van difrax 'geklapt'??

Heeft iemand hier al meegemaakt dat een kromme flesvan difrax is ‘geklapt’??

Ik was laatst mijn dohter haar papfles aan het geven voor het slapen gaan toen er een raar geluid klonk vanuit de fles, en even later een ‘plof’ en ineensstroomde de fles van onder uit in een recordtempo helemaal leeg.

(randnformatie:Ze had haar (enigste) bakerzak al aan en die was dus drijfnat (net zoals ikzelf, en de (stoffen) bekleding van ons bankstel). Erg balen, want ze moest daarna naar bed voor de nacht en slaapt slecht zonder bakerzak.)

Ik heb de fles nagekeken, opnieuw in elkaar gezet en een volgende keer weer gebruikt. Tijdens het klaarmaken klonk toen al dat vreemde geluid, dus ik heb hem snel over gegoten en schoongemaakt in de kast gezet.

Om eens te peilen heb ik difrax een email gestuurd, ik heb uiteraard geen bonnetje meer, en hoef ook echt geen geld terug, maar vind het gewoon niet kloppen dat een fles het ‘opgeeft’ na 5 maanden gebruikt te zijn.

Ik kreeg als antwoord ‘dat er niks mis is met de fles, en dat de bodem er gewoon niet strak genoeg opgedraaid heeft gezeten. Dan zou het ventiel in de kes geklapt zijn, omdat het dan niet op z’n plaats gehouden wordt door de fles…Verder moest ik het maar beschouwen als een ongelukje…’

Zoals het geschreven stond, leek het een bij hun bekend en ‘veelvoorkomend’ probleem (noot: dit is mijn persoonlijke conclusie). Ik heb 5 difrax-flessen (2 kleintjes en 3 grote), en na bijna 8 maaden, heb ik toch wel enig idee hoe een fles in elkaar geschroefd dient te worden.

Ik heb met 4 flessen nooit een probleem gehad, maar met eentje dus wel.

Ik heb terug gemaild dat ik het wel bijzonder vind dat ze me kunnen vertellen dat er met de fles niks mis is, zonder de fles gezien te hebben.

Daarnaast heb ik ook aangegeven dat ik het een slechte zaak vind, als dat inklappen van het ventiel een vaker voorkomend probleem is.

Herkent iemand het probleem???

dat vind ik een hele slechte zaak zeg :naughty: ik heb zelf ook een difrax kromme fles en heb er geen problemen mee op het kdv hebben we ook veel van die flessen maar ik heb het nog niet eerder gehoord.

En dat Difrax zo’n mail terug stuurd de service van hun is bijna altijd goed (heb zelf goede ervaringen) beetje raar je zou ze toch wat :evil: