Brrrr, eng hoor… er zou in Nijmegen een krokodil vrijgelaten zijn en ergens rondzwemmen :shifty: :lol:
Dat hoorde ik gisteren op het nieuws. En laat ik nu net in Nijmegen wonen :shifty:
Ik nam het niet zo serieus maar heb er vannacht dus wel eng over gedroomd haha! :mrgreen:
komkommertijd? ze zijn er dit jaar wel vroeg mee.
Naar wat ik gelezen heb, zoeken ze in Nijmegen-Dukenburg. Bij jou in de buurt Matsjo? Ze zouden niet gevaarlijk zijn, alleen als je ze in het nauw drijft, maar dat zal je wel niet doen.
Hoop dat ze niet deze kant op komen.
Groetjes Moon.
heb het ook gehoord ja.
niet onwaarschijnlijk want de reptielenbeurs was daar en wie weet waar geweigerde en niet v erkochte dieren eindigen bij baasjes die ze zat zijn.
maar zo heel gevaarlijk zijn ze niet hoor tenzij je ze aan de staart gaat lopen trekken en plagen natuurlijk.
Hahaha bleken gewoon stokken te zijn… :mrgreen:
was gisteren en vandaag in nijmegen dukenburg, geen kroki gezien, maar zijn nou dus stokken?? whahaha ik kon het me al niet voorstellen!!
M’n tante woont er in de buurt en heeft geen krokodil gezien, ja schijnbaar hebben een stel grappenmakers nu maar een opblaasvariant losgelaten daar, vinden ze toch nog wat :mrgreen:
ik kreeg er ook al zo’n "poema op de veluwe"gevoel bij,die had ook iedereen gezien,maar niemand kon m vervolgens meer vinden :roll: :mrgreen:
@annemarietje wrote:
ik kreeg er ook al zo’n "poema op de veluwe"gevoel bij,die had ook iedereen gezien,maar niemand kon m vervolgens meer vinden :roll: :mrgreen:
ja, die geloofde ik ook al niet, gooide ze het later op een grote kat 8)