kroelen bij het drinken, net als jonge poesjes?

Vind het zo lief he, was er nu toch es benieuwd naar of die van jullie dat ook doen… :inlove:

Als je jonge poesjes laat drinken bij hun mama dan “masseren” ze de melk er uit met hun pootjes… wij noemden dat vroeger thuis “turftrappen”

Nou Mies doet dat ook :inlove:

Zodra hij zijn voeding ruikt, we het doekje onder zijn kinnetje duwen begint hij al naar een stukje van mijn huid te zoeken.

Zodra hij dan drinkt zit hij maar met zijn vingertjes ritmisch te prikken/klauwen/kroelen in mijn huid. T liefst een stukje blote borst (aan de bovenzijde in mijn decollete…

Vind het zo lief, hij is dan zo tevreden aan het drinken, net een spinnend jong katje…

Doet die van jou dat ook?? :inlove: :smiley:

Jaaa, Joas deed het ook :inlove: :inlove: :inlove:

Hier niet, ik word met 1 handje vastgegrepen bij mijn bh en het andere handje maakt ie een vuistje van en duwt ie in zijn oogje haha

Ja Jonathan deed dat ook idd zo ritmisch masseren met 1 handje en het andere dan aan mijn trui of beha vastgeklauwd, wij noemden het bij kittens “melktrappelen” :lol: Jonathan knijpt nu heel gemeen in mijn borst, maar mss omdat er niet meer zoveel uitkomt :shifty: Maar vond dat knurfterige van het de eerste maanden ook zoooooo schattig :inlove: :inlove: :inlove:

Jana deed het ook bij de eerste week borstvoeding, nu doet ze het onder het drinken van een fles :mrgreen: Zit ze in de lucht te masseren, ziet er inderdaad erg cute uit :inlove:

Hahaha nou toevallig deed Jonathan het dus vanmiddag in de speen van de fles :lol: :lol: Ik heb hier de Avent flessen en die hebben zo’n grote brede speen, gaat ie net op de rand van zijn lipje naar speen zitten knijpen in de speen met zijn knuistje :inlove: :inlove: Echt liefffff :inlove:

Jazz doet dat ook :inlove: Hij wordt zelfs onrustig als hij mijn handen niet kan vinden

whahahahah turftrappen… Hoe kom je erop :lol: :lol: :lol: :lol:

En ja … Ruben doet het soms…

@jacqueline20 wrote:

Hier niet, ik word met 1 handje vastgegrepen bij mijn bh en het andere handje maakt ie een vuistje van en duwt ie in zijn oogje haha

Ja hier ook eentje dat met haar vuistje in haar oogje duwt. Ik probeer telkens haar vuistje weg te doen, maar z ehoud krampachtig vol. :roll: :mrgreen:

Met het andere handje durft ze ook wel eens te nijpen in mijn borst. :shifty: