wij gaan eind aug naar Kroatie op vakantie
we zitten in Istrie.
nu mijn vraag: koelt het hier savonds erg af in deze periode.
Je wil het weten voor je kindje(s) neem ik aan?
Tja het koelt wel af natuurlijk maar ik zou zowieso wat warme kleding in je bagage doen voor de avonden en nachten.
Wat voor accomodatie hebben jullie ( tent, caravan of een huisje )
Wij zijn al 2x in mei naar Kroatie geweest, en dan is het daar overdag lekker warm, en savonds een lange broek met een vestje…
Het is overigens heeeeeel mooi daar, waar ga je precies naar toe?
Park umag gaan we naar toe in istrie
Mijn ouders komen daar morgen aan, zal ze dan ook vragen hoe het is. Maar wat ik begreep was het heeeerlijk weer dus dan koelt het ook niet heel erg af. Wij zijn er ook een paar jaar op vakantie geweest oa op Krk en een paar keer bij Rovinje in de buurt. Vestje is genoeg mocht er toch een zuchtje wind komen. Al zweer ik bij spijkerspul, dus spijkerbroekje en spijkerjasje omdat daar de muggen niet doorheen kunnen prikken.
oooh zijn daar veel muggen??
Niet heel veel, als er ook maar iets stilstaand water ergens is komen er ook muggen. Hongarije is bagger, maar een mug in het buitenland kan een extremere reactie geven dan onze ‘thuismuggen’ omdat we daar aan gewend zijn. Vandaar dat ik liever voorkom dan genees.
Vandaag zijn mijn ouders aangekomen, 32 graden in de schaduw dus ik vermoed dat het niet heel erg afkoelt als het in de nacht afkoelt is dat lekker :lol: … 8)
Het is er heerlijk, zover ik kan zien min temperatuur (en das de late avond volgens mijn ouders) staat er 20 graden op de thermometer.
Deze site houden mijn ouders ook in de gaten want ze zijn in Oostenrijk de vakantie begonnen maar het weer werd flink minder; http://www.weeronline.nl/Europa/Kroatie/Umag/4159768
super, bedankt.
ik ga de site ff opslaan, kan ik het in de gaten houden
Zoals ik het zie is het extra voorpret met die temperaturen en lekker weinig regen. :mrgreen: :thumbup: *helemaaaaal niet jaloers :liar: :lol: *
@knollie1 wrote:
Park umag gaan we naar toe in istrieHoi, wij zijn net terug uit Park Umag. Zijn er voor de tweede keer geweest. Waar staan jullie op de camping?
Groetjes,
Viratine