Hi allemaal.
Dit jaar gaan lief en ik op de bonevooi op vakantie naar Kroatie. Kleine vent is die tijd bij zijn vader en wij gaan dus met zijn twee op avontuur.
De bedoeling is dat we naar Porec gaan.
Wie heeft daar ervaring met leuke campings en andere dingen om te doen.
Roept u maar.
x C
weet even niet meer uit mijn hoofd, maar ik boek heel veel camping lanterna, ik dacht dat die daar ook lag :think:
Dat is Istrië toch?
Wij zijn in Rovinje geweest. Volgens mij lag dat heel erg dicht bij elkaar in de buurt.
Wij hebben een boottocht gemaakt dat weet ik nog, en verder veel op het strand gelegen. 8)
Wij zijn ook naar Rovinj geweest, is het meest romantische stadje :inlove:
Camping Valdaliso is ook echt een aanrader!
Wij zijn in Vrsar geweest, vlakonder Porec. Je kunt bijv. ook een dagtocht met de boot naar Venetie maken. Verder is Porec zelf ook een erg leuk stadje, leuk centrum en mooie boulevard. Heel veel plezier, wij hebben ons er ook uitstekend vermaakt! Gaan jullie met de auto?
Ik ken de taal,(niet vloeiend maar wel veel)dus wil je wat weten; vraag maar raak! :lol:
Hi meiden bedankt voor jullie reacties.
Ja we gaan met de auto of nou ja de bus van vriendlief. Dus alle ruimte. Dat scheelt.
We zijn beide nog nooit die kant op geweest en het leek ons wel erg gaaf.
Het is zo wie zo wel een beetje spannend onze eerste vakantie. Als je teminste de vakanties van vroeger met onze ouders er niet bij telt.
Ik zal nog ff naar de plaatsen kijken die jullie noemden.
x
Ben jaaaaaaaren terug in Rovinj geweest. Erg leuk stadje. Wij zaten op Park Vilas Rubin en dat had volgens mij ook een camping (wij hadden een huisje).
Een groepje meiden uit Helmond die we leerden kennen zat voor de helft in een huisje en de andere helft op de camping. Ze zijn echter nooit op de camping geweest, hebben met z’n allen in dat ene huisje geslapen 8) )
Ik vond het er super! Mooi schoon zeewater. Moet je wel luchtbedje meenemen want er is geen strand, gelijk diep dus. En stenen, maar ik zou zo weer gaan!
ik ben altijd jaren met mijn ouders in Porec geweest. Super… als ik er aan terug denk… wil ik direct terug.
wij gingen altijd naar camping zelena laguna super camping en daarnaast heb je beijla uvala ook een super camping!
@mamavanCharlene wrote:
ik ben altijd jaren met mijn ouders in Porec geweest. Super… als ik er aan terug denk… wil ik direct terug.
wij gingen altijd naar camping zelena laguna super camping en daarnaast heb je beijla uvala ook een super camping!
Volgens mij las ik een stukje van jou bij het topic van pimp over je favo camping of niet?
We zien waar we uit komen nog een paar daagjes en dan is het zover.
:-*
@Lawaaipapegaai wrote:
@mamavanCharlene wrote:ik ben altijd jaren met mijn ouders in Porec geweest. Super… als ik er aan terug denk… wil ik direct terug.
Volgens mij las ik een stukje van jou bij het topic van pimp over je favo camping of niet?
Gaan jullie naar die camping dan?
@Lawaaipapegaai wrote:
@mamavanCharlene wrote:ik ben altijd jaren met mijn ouders in Porec geweest. Super… als ik er aan terug denk… wil ik direct terug.
Gaan jullie naar die camping dan?
we hebben niets geboekt dus moeten kijken of er plek is maar het lijkt er op dat we idd daar naar toe gaan in elk geval Porec
x
@Lawaaipapegaai wrote:
we hebben niets geboekt dus moeten kijken of er plek is maar het lijkt er op dat we idd daar naar toe gaan in elk geval Porec
x
ooh dat is daar normaal, zonder boeken heen te gaan.
Wij gaan volgend jaar weer.
Dit jaar gaan we naar Oostenrijk.
ik zal je laten weten wat we er van vonden. Ben heel benieuwd. heb er zin in.
x
Wij gaan eerst volgende week naar Tsjechie naar mijn ouders. En daarna gaan we ook op de bonevooi met kids naar Kroatie en ook de plaats Porec.
Heerlijk en te horen van een goede kennis van ons die zijn leven lang al naar Kroatie/ Porec gaat is het een fantastische plaats om te vertoeven met kids.
Ow en niet te vergeten op de terug weg gaan we de Beierse Alpen in…Daar is echt zo mooi! En daar blijven we dan een dag of 2 a 3 en dan naar huis
heerlijk hoor. Welke camping gaan jullie dan?
Wij vertrekken vanavond naar Oostenrijk
@Lawaaipapegaai wrote:
ik zal je laten weten wat we er van vonden. Ben heel benieuwd. heb er zin in.
x
ik ben benieuwd. Geniet er van!!