Kritisch iemand wat betreft NLse taal gezocht.

Ik zoek iemand die even met mij mee wil kijken naar het gedichtje wat ik heb voor op het geboortekaartje.

Het gaat even om het plaatsen van komma’s, punten en hoofdletters.

stuur maar een pb-tje.

Ik ben tekstschrijfster van beroep, dus als je nog feedback wilt: stuur maar een pb’tje. Ik vind dat soort dingen altijd leuk om te doen.

:-*

Ollie je mag mij ook wel pb doen.

Ik had je gedichtje in een ander topic gelezen. Er stonden twee spelfoutjes wat d’s en t’s betreft. Het ene woord was volgens mij “beschermt”, jij had het met een d en het moest met een t. En er was nog een ander woord, maar daar kom ik zo even niet op uit mijn hoofd.

Ik denk dat je me verward met iemand anders Jippie, ik heb namelijk nog geen gedichtje verder geplaatst.

:smiley:

Dat was de mijne… Ik had het gelukkig wel goed op de kaart :wink:

@Debz25 wrote:

Heb je die heel goed laten checken :shifty:? Er zaten namelijk heel veel fouten in, ook -n fouten en jouW etc.

@Kittycat wrote:

@Debz25 wrote:

Heb je die heel goed laten checken :shifty:? Er zaten namelijk heel veel fouten in, ook -n fouten en jouW etc.

Nou niet heel veel fouten 2 stuks, dat was beschermt en jou moest jouw zijn. Verder zagen we allemaal geen fouten. Op het kaartje staat het gelukkig wel goed :wink: De drukker controleert het ook.

Tis ook raakten en papa staat een keer met een p en ook een keer met 2, heb dat iig even onthouden.

Maar goed, als je het hebt laten checken zal het wel goed komen :wink:

Je mag mij ook pb-en als je nog hulp zoekt :-*

O ja, dan was het het gedichtje van Debz. Ik had het bij de februari-mama’s gelezen. Het ging inderdaad om beschermt met een t in plaats van een d en jouw in plaats van jou in het eerste coupletje.

@Jippie wrote:

O ja, dan was het het gedichtje van Debz. Ik had het bij de februari-mama’s gelezen. Het ging inderdaad om beschermt met een t in plaats van een d en jouw in plaats van jou in het eerste coupletje.

Dat staat op de kaart dus goed :wink: had hem even snel overgetikt.

Heb hem zelf in elkaar gezet, omdat ik vond dat ik niet met een standaard gedichtje aan kon komen nu…

Debz Ik vind het een prachtig gedichtje, erg mooi gemaakt! :-*