elke avond een uur nadat juul naar bed is gegaan en heerlijk is gaan slapen word ze wakker en is het hek van de dam gillen krijsen tot iedereen er gek van word :roll:
we hebben gewoon een vast ritme elke avond weer er is niks ander als anders en toch is het elke avond hetzelfde :roll:
zolangzamerhand worden we er een tikkie radeloos van :oops:
we hebben het principe van heengaan foppie en aai over de bol al geprobeert hierbij niks zeggen en dat zo’n 100 keer per avond
eruit halen en even knuffelen ook al geprobeert maar dat wil ze helemaal niet ze begint dan te meppen :shock:
negeren(niet dat dat lukt hoor) en dan krijst ze rustig tot aan kokhalzen aan toe en in slaap vallen ho maar…
HEEEEEEEEEEEEEEEEELP heeft er nog iemand tips?
mischien is het te stil en kan je een zacht muziekje aanzetten(kreeg ik als tip een van iemand)
of zo`n nachtlampje aan die je in het stopcontact steekt.
verder weet ik het ook niet maar :hug:
lampje staat aan en haar muziek ding kan ze zelf aan doen dus dat is het ook niet :roll:
thanks voor het mee denken iniedergeval… :-*
wij hebben zelf het vermoeden dat ze wakker schrikt uit een droom maarja… hoe leer je een kind dat ze dan wel weer gewoon kan gaan slapen?
Hier hebben wie de periode ook gehad, maar het gaat echt weer over hoor! zo af en toe heeft Marit het nog wel eens. Ik haal haar dan gewoon uit bed, ga even in de stoel zitten, met haar op schoot. Een liedje zingen, wat drinken geven, en dan weer naar bed…
Je hebt het vast vaker gehoord, maar als je kalmte mee brengt dan gaat het heel wat beter als je zelf ook staat te stressen wanneer je de zoveelste keer weer naar der kamertje moet…
Tis echt een fase…Succes :hug:
hier hetzelfde verhaal!
Ik denk dat dit bij Femke gewoon haar huilmomentje van die dag is. Alles komt er bij hun dan uit en dat moeten ze zien te verwerken. Zelf hebben wij het ook als we een drukke dag hebben gehad, dan slapen we ook onrustiger.
In het begin liet ik haar huilen, maar dat huilen ging dan van kwaad naar erger, en viel ze al snikkend in slaap. Nu pak ik haar uit bedje, houd haar stevig vast en praat zachtjes tegen haar, en meestal is ze dan binnen 10min weer vertrokken.
Slaapcyclus van kindjes is ook 45min diepe slaap en dan 15min droomslaap, dus het kan gerust een boze droom zijn ja. Kwestie van tijd en overheen groeien denk ik…
juul is gister na een kwartier gekiekeboet te moeten hebben weer in slaap gevallen tot jawel… 8.00 vanochtend.
haar bedje staat vlak om de deur , dus ik ded eerste eke keer snel de deur weer open en dan kiekeboeee en ik liet steeds langer de deur dicht totdat ik dus helemaal niet weer kwam en ze heeft geen kik meer gegeven!
tis een wat vreemde manier maar ik had iniedergeval 1 avondje rust!
oke het was dus maar 1 malig tis nu weer pet :roll:
Ik zou voor de zekerheid haar oortjes eens na laten kijken. Jim heeft dat een hele tijd (ruim een half jaar :roll: ) ook gehad en heeft blijkbaar al die tijd oorpijn gehad, alleen werd dat door de ha-en hier niet gezien :wall: . Er bestaat ook zoiets dat ze dat in hun slaap doen en wakker lijken maar het dus niet zo is, drukke dag gehad of zo en dan een soort van dromen of zo.
@Tante Soesa wrote:
Ik zou voor de zekerheid haar oortjes eens na laten kijken. Jim heeft dat een hele tijd (ruim een half jaar :roll: ) ook gehad en heeft blijkbaar al die tijd oorpijn gehad, alleen werd dat door de ha-en hier niet gezien :wall: . Er bestaat ook zoiets dat ze dat in hun slaap doen en wakker lijken maar het dus niet zo is, drukke dag gehad of zo en dan een soort van dromen of zo.
nou haar oren zijn het zeker niet en dat ze slaapt is dus ook geen optie want ze staat recht op in haar bed :lol: vuistjes gebald , snot uit haar neus paars aanlopen en krijsen maar! :lol:
maar thanks voor het meedenken… :-*
:-* :hug: :-*
San, geen tips helaas…alleen een dikke knuf!
He Sanne, ik zat te denken, als ze elke keer precies rond hetzelfde moment wakker wordt, zou je misschien kunnen proberen vlak daarvoor al klaar te gaan staan, als je dan hoort dat ze een beetje wakker wordt, kun je misschien meteen naar binnen gaan, dan ziet ze je meteen bij het wakker worden.
Want nu wordt ze wakker en ziet ze je niet en wordt ze boos en als je er dan bent dan is ze nog bozer, maar als je dat eerste boos-zijn nou misschien kan voorkomen…
En dan daarna haar gewoon in slaap proberen te krijgen zoals jullie normaal doen (liedje? muziekje? aaien? speentje?)