Of wij ons lieve mannetje nu BV geven of een flesje, hij krijst heel de buurt bij elkaar van de buikpijn. Als hij geluk heeft wordt dit gekrijs opgevolgd door een MEGA-boer die hij al kuchend, huilend en/of kokhalzend laat.
Als de boer blijft zitten krijgt hij darmpijn en wodrt dan soms volledigin paniek van de pijn wakker.
Hij poept elke dag 80% van zijn luiers vol, tenzij ik bijvoorbeeld rundvlees gegeten heb (wat ik dus niet meer doe!).
Herkent iemand dit? Gaat dit gewoon over zoals CB zegt, of is hulp van lactatiedeskundige, ka, hoeopaat en/of osteopaat nodig?
Thanks, Do
Ik heb hier geen ervaring mee.
Maar mijn beide kids waren spugertjes en daarom was het belangrijk ze goed te laten boeren.
Ik liet ze dan op mijn been zitten, met één hand ondersteunde ik het kinnetje/gezichtje en met de andere hand wreef ik over het ruggetje. Dit is een goede ‘boerhouding’
Mijn dochter liet heel moeilijk boertjes maar deze houding werkte goed bij haar.
Misschien dat jouw zoontje wat minder last heeft als hij beter boert.
Is het niet een allergie? Koemelk-eiwit, of lactose ofzo? Ik herken namelijk een deel van je verhaal (veel poepen, het liefst tijdens de voeding, periodes waarin er gegild werd tijdens de voedingen, of ik nou bv of fv gaf) en Joas blijkt een koemelkeiwit-allergie te hebben. Waar het cb ook gewoon bij zei dat de klachten vanzelf over zouden gaan.
Ik denk ook aan koemelkeiwit allergie :think: ben natuurlijk geen dokter, maar kun je dat niet bespreken met je HA. Er zit je mannetje heel duidelijk iets dwars, daar moet toch een oplossing voor gevonden worden lijkt me…
even een :hug: voor jullie, je staat zo machteloos he :-*