krijgt hij genoeg?

Sinds een aantal dagen wordt Ivan wakker 's nachts en is dan ontroostbaar ik dacht misschien heeft hij honger en krijgt hij overdag te weinig. Deed eet hij nu



8.30 fles melk 180 cc plus 6 schepjes

9.30 fruit verschilt een beetje hoeveel meestal 150 gram

11.30 1 broodje daarna nog fles melk 150 cc met 5 schepjes of 120 met 4 schepjes

16.00 sap/thee maar niet altijd een liga of nijntjekoekje

17.30 ruim 200 gram groentehap plus toejte grote bak yoghurt

19.30/20.00 180 cc plus 6 schepjes en 5 schepen bambix

Lijkt mij wel genoeg hoor, misschien kun je bij de laatste fles 20cc water extra erbij doen ?

hmm dat is misschin wel een idee moet wel zeggen dat hij de laatste fles niet helemaal leeg drinkt

@Karin1981 wrote:

hmm dat is misschin wel een idee moet wel zeggen dat hij de laatste fles niet helemaal leeg drinkt




Rond die leeftijd begon met dochter daar ook mee de laatste fles niet leeg drinken.

Ik gaf een papfles van 200cc opvolgmelk met 3 scheppen nutrix.

En heb ik de nutrix weggelaten dus geen papfles meer, en dronk ze elke x netjes haar fles leeg.

Misschien moet je dat eens proberen, heb ook nooit geen problemen gehad dat ze wakker werd 's nachts na het weglaten van de papfles.



En dan desnoods 220 of 240 cc opvolgmelk geven.

tanisha wordt ook opeens wakker 's nachts. Wil dan wel drinken (wil ze altijd wel!) maar ik leg haar als het even kan niet aan. Afgelopen nacht water gegeven, trapte ze ook in, ging hierna even spelen en weer slapen. Zal misschien wel gewoon aan de leeftijd liggen dat ze wakker worden?

Is Taisha dan overstuur wakker :think: echt huilen als je haar dan troost opnieuw begint?

Ivan slaapt normaal gesproken wel gewoon door toch ?

Ik zou dus nu niet drinken aanbieden 's nachts want dat heeft ie normaal dus ook niet nodig.

Ik geef hem ook niks hoor meestal een knuffel aai speen

Dan zou ik die papfles eens weglaten, je kunt het proberen :slight_smile:

Karin je kunt ook de papfles van die avond verchuiven naar smorgen en dan de fles van smorgens na savonds doen … :slight_smile:

Gezien zn schema denk ik dat het wel genoeg voeding is.

Kunnen het zijn tandjes niet zijn??

Lianne moppert snachts nammelijk ook wel eens als dr mond dr plaagt.



De leeftijd kan ook meespelen, zou persoonlijk de voeding laten om wat hij is… hij heeft het altijd zo kunnen doen.



Maar zoals ik altijd zeg: volg je eigen hart!!



Llianne krijgt al sinds april geen fles meer om 19u.

Ik ben heel makkelijk, ik troost snachts wel met een fles.

Maar zodra ik door heb dat ze ermee speelt dan is het afgelopen!

Hier krijgt ze s’morgen’s een flesje van 150 en rond 11.00 fruit half potje of vers.



tussen 12.00 en 13.00 een borterham met 100 cc melk en dat gaat er met pijn en moeite in en dan s’middag’s rond 15.00 een halve liga of de rest van het fruithapje nog en dan tussen 17.00 en 18.00 de harme hap en die gaat er goed in en dan nog een bakje yohurt. en dan tussen 19.00 en 20.30 de laatste fles 150 en die gaat ook niet helemaal op maar ze komt s’nacht’s niet dus misschien een fase of tanden misschien?



Ik heb verders geen tips maar wilde je toch ff een dikke :hug: :hug: :hug: :hug: geven.