Krijg ineens de kriebels...

Wij hebben ‘het’ vrij vroeg aan iedereen verteld van de zw… en ik was ook al vrij snel behoorlijk dik dus ik heb de hele tijd tegen iedereen geroepen: 'ach, het duurt nog een heeeele tijd hoor, nog helemaal tot eind november!"



Maar nu realiseerde ik me ineens dat het ook over minder dan twee weken al zou kunnen komen… mijn eerste was bijna twee weken over tijd, dus stiekum verwacht ik een december kindje (datum is 24-11), dus da’s dan nog zes weken, dat klinkt dan weer zo heel lang… maar het zou dus ook ineens over twee weken al zover kunnen zijn! En dat is dan wel weer heel snel… :think:



Jeetje, ik krijg ineens de kriebels… we zijn nog helemaal niet klaar! Wel genoeg babykleertjes, en de luiers liggen ook al gestreken en gevouwen te wachten, maar ikmoet nog een kraampakket gaan halen (belachelijk trouwens dat dat niet meer vergoed wordt door de verzekering! :evil: ) en de babykamer staat nu voor heel even tijdelijk weer vol met wat spulletjes.

En ik heb vandaag het matrasje naar de stomerij gebracht, is het pas over 2 weken klaar! stel je voor…



Ja hoor, ik heb ze, de babyzenuwen… :roll:

Volgende week kan ook al, dan ben je 37 weken! :silenced: :mrgreen:

stuur die kriebels eens deze kant op want mijn uitgerekende datum komt wel heeeeel dicht in de buurt en ik heb geen kriebels…het huis is een zooitje en er moet ook zo her en der nog dingen geregeld worden , heb het gevoel alsof ik nog zeeen van tijd heb :oops:

Volgende week kan ook al, dan ben je 37 weken!


Ja...fijn hoor! :mrgreen:

Het is inderdaad zo'n dubbel gevoel, want ik heb ook af en toe nog het idee dat ik nog zeeen van tijd heb... maar dan ineens bedenk ik me idd dat het ook volgende week al zou kunnen en dan freak ik wel een beetje... hier moet ook nog van alles gedaan worden en we lopen qua verbouwen iets achter op schema met als gevolg een redelijke troep in huis... daar kan ik nu helemaal niet tegen!

Ik krijg ook allemaal van die goedbedoelde 'tips': 'oh, als je nergens meer zin in hebt komt het bijna'... 'als je helemaal geen zin meer hebt om de deur uit te gaan komt het er snel aan'... 'als je echt niet meer tegen de troep kunt, is het al bijna zover'... 'als je het echt zat bent met die in-de-weg-zit-buik, dan komt het vast heel snel'...

Zo bekeken kan ik net zo goed morgen al bevallen! Maar liever niet, er moet nog zoveel geregeld worden...aargh! :wall:

Nou ja, eerst maar eens lekker ontspannen in het hotel vanavond (zie topic over restaurantjes in arnhem in de huiskamer)... hopelijk hebben ze een bad :inlove:

@GroeneVrouw wrote:

Volgende week kan ook al, dan ben je 37 weken!




Ja…fijn hoor! :mrgreen:


:lol: 8)



Ah meid, ik bedacht me altijd,… het enigste waar een kind nood aan heeft is liefde, reinheid en voeding,… en dat kun je hem/haar à ltijd geven! :wink: :-*



Succes met de laatste loodjes! :hug:

Die schoonmaakkriebels zijn hier dus nooit gekomen…was leuk voor de kraamverzorgster :shifty:

Maar voor de rest was al het belangrijke geregeld

Ik heb nu al kriebels. De nesteldrang waar ik het in een ander topic al over had, de zorgen omdat ik nog geen geboortekaartje heb uitgekozen (hoe moet dat nou als hij zich morgen al aandient? :shock: ), wat moet ik mee naar het ziekenhuis, etc etc. Mijn kriebels kunnen ook voortkomen uit het feit dat mijn bmm al aan het verkorten en verweken is en ik dus best kans heb op een vroeggeboorte, dat zit toch voortdurend in je hoofd. Ik denk ook helemaal niet: ik heb nog 10 weken. Ik denk meer: ik heb pas over 4 weken verlof en alles wat ik nog moet doen ga ik allemaal niet redden. Nou goed, als hij wel eerder komt - we :pray: van niet! - komt hij in het schoonste huis van Nederland, dat dan weer wel 8) .

Ah meid, ik bedacht me altijd,... het enigste waar een kind nood aan heeft is liefde, reinheid en voeding,.. en dat kun je hem/haar à ltijd geven!

En dat is natuurlijk ook zo!

Droomde laatst dat ik in de auto zat op de snelweg; benzine op, telefoon leeg en de bevalling diende zich aan... en dat ik echt al helemaal zat te bedenken dat ik het dan maar zelf op moest vangen en dan maar een knoop in de navelstreng moest leggen :think: wat een idiote dingen droom je toch he, en zo gedetailleerd... :mrgreen: :lol:

Nee, t is meer dat ik denk dat als die baby er eenmaal is dat ik dan niks meer kan doen, maar das natuurlijk ook niet waar...hoogstens duurt het ietsje langer allemaal maar t komt wel goed :wink:
Morgen komen mijn ouders nog een keer klussen, hopelijk komt er dan zoveel mogelijk af.
En ach, het geboortekaartje waren we nog helemaal niet mee bezig :wink: die van de eerste kwam ook pas na een maand ofzo :lol: en dat heeft ze ook overleefd!

Ik hoop alleen dat ik de was nog opgevouwen krijg voordat die baby komt, hah!
Maar verder zie ik het alweer veel positiever in vandaag... :D

Ik ben altijd weer blij als ik lees dat ik dus toch niet de enige ben die erg laat is met alles :mrgreen: En die kriebels zijn er, eerlijk gezegd , ook nog niet, want ik heb nog zeeen van tijd :wall:



De vorige keer, toen we dachten dat de weeen begonnen waren (bleek later vals alarm), hebben we binnen een paar uur bergen werk verzet.

Komt dus wel goed :wink:

Tjee, ik heb precies hetzelfde!

Omdat Delta 13 dagen overtijd was verwacht ik deze eigenlijk ook pas op 7 december.

Maar vanaf zaterdag mag hij komen!

En ik ben nog niet klaar (whoaaaaaa)

Ik ben nog flink aan het klussen aan de hoogslaper waar zuslief in moet zodat broertje in haar ledikant kan.



De kleertjes van Delta moeten nog uitgezocht, geboortekaartje nog geregeld (gelukkig al wel ontworpen), beddegoed genaaid, pffff



De was breng ik al een paar weken naar de wasserette en kan ik gevouwen weer ophalen, die luxe gun ik mijzelf graag!



Verder vliegt het me af en toe echt naar de keel. Zal blij zijn als alles geregeld en voorbij is :shifty:

Ik heb gisteren de babykamer weer in orde gemaakt. Ik dacht dat ik dat al gedaan had maar bij nadere inspectie bleek dat ik de commode had volgestopt met allemaal maat 62… :roll: zwangerschapsdementie :roll:

Nu heb ik alle maat 62-68 in een kist gestopt en alle maat 56 in de commode, en de babykamer gestofzuigd enzo… nu alleen nog de gordijntjes ophangen en dan is het KLAAR :mrgreen:



Nou ja, ik wil nog wel een aantal dingen voor de bevalling hoor (de cv moet worden aangesloten, ik wil een touw boven het bed waar ik me aan kan optrekken tijdens het persen en de badkamer is nog niet klaar… en het mandje voor de eerste maanden is nog bij de stomerij… maar verder :thumbup: . Ik dacht namelijk laatst dat ik een voorwee voelde, nou, dan wil je echt wel ineens alles in orde hebben! Heb bergen werk verzet!)