Kribbebijter

Heeft iemand hier ervaring mee?



Ruben kauwt werkelijk constant op de bovenrand van zn box en ledikant. Hj is op veel stukken ondertussen door het verflaagje heen en begint dus nu aan 't hout :o :shifty:

Heet Jippie’s Kribbebijter, en vind het er op 't eerste oog erg handig uitzien :thumbup:

Denk dat ik het zoiezo bestel, vind het 't proberen waard.

Wie kent 't, en werkt 't voldoende? Laat 't snel weer los bijv?





Ik zou even nagaan waarvan hetgemaakt is. Het ziet eruit alsof er weleens weekmakers in zouden kunnen zitten en die zijn net zo giftig als dat verflaagje :wink:

@Lune wrote:

Ik zou even nagaan waarvan hetgemaakt is. Het ziet eruit alsof er weleens weekmakers in zouden kunnen zitten en die zijn net zo giftig als dat verflaagje :wink:


Ohja, dat is wel een goede :angel: :oops: even zoeken…

@EstHe wrote:

@Lune wrote:
Ik zou even nagaan waarvan hetgemaakt is. Het ziet eruit alsof er weleens weekmakers in zouden kunnen zitten en die zijn net zo giftig als dat verflaagje :wink:


Ohja, dat is wel een goede :angel: :oops: even zoeken…


Overheen gekeken, stond gewoon op de site:


Gebruik deze veilige strip om uw ledikantjes en boxen te beschermen tegen de tandjes van uw kind. Maar ook ter bescherming van de tandjes van uw kind. Deze gummi strip is gemaakt van anti-allergisch veilig materiaal. Dit materiaal wordt ook gebruikt voor medische ingrepen. Er zitten geen chemische giftige stoffen in dit materiaal verwerkt. U kunt uw baby met een gerust hart op deze strip laten sabbelen. Ideaal bij doorkomende tandjes.

- Zacht kauwbaar oppervlak voor baby's met doorkomende tandjes;
- Vrij van giftige stoffen, vinyl en weekmakers (ftalaten);


Ga 't maar gewoon doen denk ik :)

Ikea had ook zoiets te koop :think:

Ik heb hem gebruikt, ideaal!!

@pooh wrote:

Ik heb hem gebruikt, ideaal!!


Dat zijn fijne berichten :mrgreen:



@chantal!! wrote:
Ikea had ook zoiets te koop :think:


Ja en prenatal schijnt ook zoiets te hebben?

Kan 't alleen nergens vinden :think:



Dus dan dit maar proberen. Even overleggen nog met mn vriend, en dan bestellen maar.

Het ziet er beteruit dan die ellendivge plastic krengen die ik had :thumbup: