Kreeg ik net een mailtje van de concurrent...

Ohhh wat heb ik hier een hekel aan :evil:

Daarnet kreeg ik een mailtje van iemand die me wilde werven voor haar pas opgezette forum.

Qua layout had het veel overeenkomsten met KOK dus ik gok dat ze hier prikkers aan het werven is via hun e-mailadressen.

Zij er nog meer die dit mailtje gehad hebben??

Ik heb haar een mailtje gestuurd dat ik niet in ben voor zulke wervingsacties en dat ze mij uit haar bestanden moet verwijderen.

Ik weet niet in hoeverre fora op elkaar mogen lijken, ze is duidelijk beïnvloed door KOK maar dat is op zich nog niet zo’n ramp denk ik, maar die wervingsacties mogen ze van mij achterwege laten :evil:



Als of zo’n forum ooit aan KOK kan tippen :naughty: :roll: :hand: :wink: :stuck_out_tongue:

Was het onderwerp van de email “vraagje?” zo ja dan heb ik um ook gekregen :wink:

Jaa ik heb ook zo’n mailtje gehad!

Dat ze bezig was een forum op te zetten bla bla bla!

Heb er niet eens naar gekeken, zo gedeleted! :mrgreen:

Van ene anne…dingus…???



Zo ja dan heb ik hem ook…



Pfft ga me emailknop uitzetten in me profiel.



:wall:

ik had hem ook

terug gerageerd met

ik heb geen behoefte aan een ander forum en vind het ook niet fijn als mijn emailadres ongevraagd gebruikt word

Haha leuk!

Ben dan altijd wel heeeel benieuwd naar de mens achter de mail :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Afz. A.E. V*nk? Bedoel je die? Ik heb er volgens mij al drie of vier gehad. Ik zit daar dus ook niet op te wachten.

Maar wel opvallend he dames… bijna iedereen hier heeft emailknopje aanstaan of die van MSN.



Ik zou iedereen aanraden om het voortaan maar uit te zetten en msn of email uitwisseling via PB te doen.

Ja dat durf ik nu natuurlijk niet meer te zeggen…



:shifty:

























grapje… 8)



Ik had laatst ook zo’n mail, ook gedelete!

Ja dat is 'em, heel irritant :evil:

Jammergenoeg krijg je dat soort dingen als je e-mailadres openbaar is, sommige mensen hebben nog nooit van Netiquette gehoord :wink:

Ik heb dus ook gelijk mijn profiel aangepast.

Ik ga er altijd van uit dat mensen mijn mail adres niet misbruiken! :mrgreen:

Maaruh denk dat ik mijn profiel ook maar aanpas!!

ik heb geen mail 8)

hehehe ik denk niet dat ze zo brutaal is een site admin te mailen :wink:



Ik pas overigens niet mijn profiel aan want ik weet dat dit een van de risico’s is.

Neemt niet weg dat ik me er niet aan erger :wink:

ik heb geen mail gehad :lol: :lol:

zag net heb mijn e-mail ook geblokt

:oops: :oops: :oops: :oops:

Heb hem net zonder pardon mijn mailbox uitgekieperd!

Heb hem hier idd ook gekregen en ga hem nu ook deleten :wink: heb niet eens haar link geopend, maar word er wel eens moe van :? Wil hier niet mijn e-mailkknopje uitzetten omdat anderen geen fatsoen hebben eigenlijk :think: Maar ik ontvang dus regelmatig dit soort mail van mensen die een nieuw forum hebben gemaakt, maar ben trouw aan ons KoK-je hoor :mrgreen:

heel veel forums lijken op elkaar…



de opzet is overal het zelfde alleen de kleuren zijn anders.



ach ja die mensen moeten toch its doen om leden te krijgen wie weet van de 20 mails die ze sturen krijgen ze 5 leden de rest wist de mail meteen ik ben blij dat ik daarom gewoon een verwijder knop heb he!!! :lol:

Raar, nou ja, mij wilde ze in ieder geval niet hebben, want ik heb geen mail gehad! :mrgreen:

mij wilde ze er schijnbaar ook niet bij hebben.

ik had ook geen mail…