Grrrr!
In het kader van huishouden is ook fitness, ben ik net heel actief mijn ramen gaan lappen.
Oit eens gelezen dat je strepen daarna kan wegpoetsen met een prop krantenpapier.
Ja, de strepen zijn weg…het zijn nu gewoon krassen geworden op het glas :twisted:
En die poets je dus echt niet weg! Sterker nog ze vallen nu nog meer op door mijn schone ramen :wall:
was de krant schoon (uitgeklopt voordat je hem tot een prop maakte)? en was al het zand al goed van het raam af?
Krassen komen vaak door zand, wat mega scherp is.
Ik gebruik regelmatig krantenpapier, maar nog nooit een kras gezien hoor!
Ik doe dat ook altijd, na het lappen een krant tot lichte prop maken en de strepen weghalen, maar nooit krassen? Dat moet er idd iets van zand tussen hebben gezeten, want de krant zelf maakt geen krassen…
Oooh dat is balen zeg!
Hier ook nooit krassen gehad na gebruik van een krant, zou idd denken aan zand of iets dergelijks wat er op de ruit of de krant zat…
Hier ook geen krassen behalve degene die er al zaten toen we het huis kochten…
Heb je al eens gedacht om bij de ANWB langs te gaan? Daar verkopen ze een middel dat eigenlijk op de markt is gebracht voor autoruiten. Oh jemig ik kan niet meer op de naam komen. :oops: Het zit in wit gele ANWB eigen merk flessen en zorgt dat water zo van de ruiten afloopt, dat vuil minder hecht, zo hoef je dus ook minder vaak ramen te lappen. Maar het belangrijkste het verbergt dus ook evt krassen in het glas! Het zorgt voor een veeeeel gladder oppervlak en je hebt kans dat je dan de krassen dus bijna niet tot helemaal niet meer ziet. :thumbup:
Je hebt dan idd zand op je ruit uitgeveegd.
Krantenpapier werkt verder echt als een tierelier. :thumbup: