Krantenberichten huwelijk Yolanthe en Wesley

Nu op Nu.nl:

Jan Smit bezocht trouwlocatie Yolanthe en Wesley.



Snap ik dus niet: waarom gaat hij daar kijken?

maar nog meer: waarom maakt hij bekend dat hij dat gedaan heeft?

En waarom komt het op internet te staan?



Wordt er een beetje gallisch van, alsof hij ook een beetje van de aandacht van Wesley en Yolanthe wil hebben?

Of zie ik dat te negatief?

misschien wil hij kijken waar hij met Yolanthe had kunnen trouwen :lol:



geen idee allemaal… :wink:



(dacht dat je hier krantenknipsels had geplaatst over het huwelijk haha :mrgreen:)

Misschien was hij daar bij toeval… Vakantie ofzo?

De media maakt die titel erbij, niet hijzelf.

Alsof Jan het interesseert dat ZIJ daar is getrouwd.

Hij was in de buurt en waarschijnlijk nieuwsgierig. Dat zou ik denk ik ook zijn. Hij heeft het trouwens niet zelf verteld maar het personeel van het hotel. Waarom het op internet komt, het is komkommertijd.

Door Novum, Vernieuwd: 22-7-2010
Jan Smit ontkent bezoek trouwlocatie Yolanthe
Jan Smit heeft het kasteel waar Yolanthe afgelopen weekeinde trouwde nooit bezocht. "Alsof het mij iets interesseert wie waar slaapt."

Copyright 2010, Novum

Jan ontkent bezoek kasteel Yolanthe
(Novum) - Jan Smit heeft het kasteel waar zijn ex-vriendin Yolanthe afgelopen weekeinde trouwde nooit bezocht. Dat laat de zanger weten via Twitter. Smit zou tijdens zijn vakantie in Italië een kijkje hebben genomen op de trouwlocatie. Bovendien vroeg hij volgens De Telegraaf naar de bruidssuite.

Jan ontkent de geruchten ten stelligste. "Toch gek, kan me niet herinneren dat ik dit jaar in Italië ben geweest", schrijft de zanger met ironische toon. Volgens Smit doet de hele ceremonie hem niets. "Alsof het mij iets interesseert wie waar slaapt."

Ook het management van de zanger is niet te spreken over de valse beweringen door de redactie van de krant, die onder leiding staat van Wilma Nanninga. "Niet alleen over het feit dat het verhaal absolute onzin is. Wilma Nanninga zet Jan met dit verhaal bewust voor schut. En dat is niet de eerste keer." Het management bekijkt momenteel welke stappen ze tegen de roddelkoningin gaan ondernemen.

Smit en Cabau van Kasbergen waren twee jaar samen. In mei vorig jaar maakten ze hun breuk bekend. Niet veel later werd Yolanthe met voetballer Wesley Sneijder gespot, met wie ze zaterdag in het huwelijk trad. Smit is met zijn vriendin Liza Smit in verwachting van hun eerste kindje.

Ja, dat zat er dus in.
Eerst aandacht vragen, vervolgens zeggen dat je dat niet deed, en daardoor nog meer aandacht vragen.

Pfffffff wie zegt dat hij daar geweest is :roll: wat een gel :silenced: l weer zeg, geloven jullie dit nu echt :think:

@melanie wrote:

Pfffffff wie zegt dat hij daar geweest is :roll: wat een gel :silenced: l weer zeg, geloven jullie dit nu echt :think:




Nee, precies, dat bedoel ik ook.

Waarom wordt hij er weer bij gehaald. Ik denk dat hij daar niet geweest is, want volgens die Wilma Nanninga heeft personeel van het hotel dat gezegd. Lijkt me stug, want volgens mij krijgen die dan echt problemen met hun baas, juist bij zo’n hotel moet je echt discreet zijn, toch?



Kan natuurlijk veel geld zijn geboden door die Wilma, want volgens mij doen ze dat daar wel vaker, toch?

Nou ik denk niet dat hij er geweest is hoor.

Dit is gewoon weer zo’n verhaal om maar te reageren of te stoken in het andere verhaal.

Yolanthe is in het nieuws dus dan word Jan er ook maar weer bij gehaald.



Waarom worden die mensen toch niet gewoon met rust gelaten.

Vind het zo sneu dat iedereen mee probeert te profiteren van onze bn-ers.

Het feit dat jullie je druk maken dat anderen zich druk maken vind ik al heel grappig eigenlijk…



Misschien gewoon sowieso die rotzooi niet lezen?



Het leven van een bn’r is namelijk sowieso niet interessant.

Dr is niks van waar dat hij daar is geweest want Jan heeft nu openbaar ruzie met Wilma Nanninga. Is gister of vandaag op tv geweest.



:mrgreen:





De Privé-pagina van De Telegraaf heeft het voorlopig even verbruid bij Volendam Music, het management van onder andere Jan Smit en Nick & Simon. De pagina onder redactie van Wilma Nanninga berichtte afgelopen week dat Jan Smit de bruidslokatie van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zou hebben bezocht. Klinkklare onzin, aldus het management.



“Niet alleen het feit dat het verhaal absolute onzin is, Wilma Nanninga zet Jan met dit verhaal bewust voor schut. En dat is niet de eerste keer. Volendam Music b.v. bekijkt op dit moment welke stappen ze tegen Wilma Nanninga zullen ondernemen.�



Moedige stap van Volendam Music, met zo’n actie kan zo’n invloedrijke krant zich ook tegen je artiesten keren. Wordt vervolgd.

@Madre wrote:

Het feit dat jullie je druk maken dat anderen zich druk maken vind ik al heel grappig eigenlijk…



Misschien gewoon sowieso die rotzooi niet lezen?



Het leven van een bn’r is namelijk sowieso niet interessant.




Nou om heel eerlijk te zijn las ik het hier op kok van deze dames pas hoor :wink: :lol:



Ik vind het allemaal maar gel :silenced: l om blaadjes vol te krijgen, verzin er een pin aanvast en je hebt weer mensen die die blaadjes kopen hahahha ja toch, pf wat zal het mij een zorg zijn en die van jan en lisa al helemaal niet :wink:

@Madre wrote:

Het feit dat jullie je druk maken dat anderen zich druk maken vind ik al heel grappig eigenlijk…



Misschien gewoon sowieso die rotzooi niet lezen?



Het leven van een bn’r is namelijk sowieso niet interessant.




Wat ik dus lastig vind, is dat het in allerlei soorten media terugkomt.

Dat gedoe staat in de normale kranten ook gewoon op de voorpagina. Als ik mijn msn opstart, bam midden in beeld. op nu.nl bam hoofdpagina.

op de hoofdpagina van de kranten.com die ik lees, het is echt vervelend om ze niet te kunnen ontlopen. Ga je op vakantie: loop langs een krantenrek en pats, daar staan ze weer.

Maar ja, soms is het wel een afleiding om je ongegeneerd te kunnen ergeren aan iets of iemand

Op nu.nl staat een leuke column van Nico Dijkshoorn “Wes en Yo”. Heeft niks met Jan Smit bezoekt… te maken, maar is wel erg grappig. Tip :slight_smile: .