krant geboorte dag van je kids

Ik ben de krant vergeten te vragen aan iemand om te bewaren toen de kinderen werden geboren,



weet er iemand hoe je dit kan opvragen of nieuws van de dag via internet

opvragen via een website of zo.



thanks

@nijntje wrote:

Ik ben de krant vergeten te vragen aan iemand om te bewaren toen de kinderen werden geboren,



weet er iemand hoe je dit kan opvragen of nieuws van de dag via internet

opvragen via een website of zo.



thanks




Dat had ik dus ook had die dag wel wat beters te doen haha.

Maar ik lees ff met je mee



x

Volgens mij kan je gewoon even bellen met de krant en kunnen ze 'm nog een keertje drukken (voor een klein prijsje)

Hier doen ze dat wel tenminste…

Heb gelderlander ( woon nl in gelderland) en nu .nl gemaild ben benieuwd

of ik reactie krijg.

Ik heb ook geen kranten…



Ik heb nog wel een krant van mijn eigen geboortedag… Er ging die dag een raket de lucht in… :lol:

Al Google ingeschakeld op: krant, geboortedag? Mag geen linken plaatsen maar dan vind je het zeker.



Ik heb zelf al ruim voor de geboorte van Hieke mijn vader op zijn hart gedrukt dat hij toch vooral de krant van de gebroortedag van zijn kleindochter moest bewaren. Dat is misschien een tip voor wie nog moet bevallen. Schakel iemand in die voor jou de krant(en) gaat bewaren.

je kan die krant gewoon opvragen maar volgens mij is dat erg duur…

Wij zeiden vantevoren dat we een krant moesten kopen, maarja, op de dag zelf vergeet je het. Stomtoevallig had mijn schoonmoeder voor een keertje de krant gekocht die dag :smiley:

Ik heb de Telegraaf toen opgebeld en daar kreeg ik een nummer wat ik moest bellen van het archief ofzo… en voor iets van 5 euro sturen ze de krant dan naar je op! :thumbup:

Allebei mijn dochters zijn op zondag geboren ha ha, geen krant dus.

Hoi,



Ik heb een paar maanden later de Gelderlander (wij wonen in Arnhem) gemaild (via de website) met het verzoekje :slight_smile: . Een paar dagen later lag er een krant van 11-07-2006 en een leuk briefje erbij (gefeliciteerd ect).





Dus gewoon een krant mailen met je verzoekje.



succes

Nou, ik heb al tijden precies dezelfde vraag. Leuk om het hier tegen te komen. Zou ik ook nog aan een krant kunnen komen van nov. 2005?? Lijkt me wel erg leuk! Ga toch eens mailen naar de plaatselijke krant.

Wij hebben voor Leroy de Telegraaf van 22 mei 2006 opgevraagd een week na zijn geboorte. Dit kost €6,- en dan krijg je de krant netjes in een plasticje…tegen verkleuren enzo :thumbup:



Moet je ff in de Telegraaf bij de colofoon kijken, daar staat zeker wel een adres en een telefoonnummer :thumbup:



Succes

Ik had een geplande ks, dus die ochtend lekker samen de hond uitgelaten en een krant gekocht :mrgreen: . Ook de weervoorspelling van die dag van internet geplukt en toen naar het ziekenhuis gegaan :lol:

Wij hebben opvallende/lachwekkende koppen uit de krant geknipt van die dag,

(29 nov 2005… dus mss anders ook iets voor jou om over te nemen mamalena… weet je iig wat er die maand in het nieuws was)





“knagende bever velt zichzelf”

“dominomus illegaal gedood”

" opname van zwangere vrouwen fors gestegen"

“Ronaldinho beste van europa”

“Singapore zoekt beul”

“politie stuit op busje vol bh’s”

Ach gossie ja de dominomus, daar is hier in Leeuwarden nog heel veel om te doen geweest :mrgreen:

@alex wrote:

Allebei mijn dochters zijn op zondag geboren ha ha, geen krant dus.




Ja, hier dus ook zo… :wink:

de telegraaf kan je ook vragen om de geboortedagkrant…

(kost wel wat geld weet niet hoeveel)



volgens mij gewoon via hun website kan je die bestellen…



succes

De plaatselijke krant is alleen nog op microchip te zien en kan ik meekrijgen als fotokopie. Da’s niet echt mooi, jammergenoeg, maar beter dan helemaal niets. Ga het toch nog even bij een andere krant proberen.

Telegraaf vind ik echt een vreselijke krant, dus die wil ik niet. Haha.