Hallo, ik heb een vraag. Ik ben nu 33 weken zwanger en heb last van krampjes. ze zijn niet hevig en heel vaak, maar wel regelmatig. Mijn buik is ook de hele tijd strak aan de bovenkant, en soms ook vrij pijnlijk… Is dit normaal, komt dat vaak voor? Ik word er een beetje ongerust van, en maandag kan ik pas naar de vk. :roll:
Heeft iemand anders tips, hoe ik die pijntjes kan verzachten?
Dit is mijn eerste zwangerschap, dus vind alles nog een beetje eng! :silenced:
Had ik ook, maar bij mij werd het erger … word dat het bij jouw ook?
Nee, het blijft ‘hetzelfde’ zeg maar… Het word niet veel erger, dat niet…
dat kan een teken zijn dat je blaasontsteking hebt ( als je de vk of ha belt zal dat ook het 1e zijn wat ze zeggen denk ik) Dus misschien ff een plasje langs de huisarts brengen.
Succes!
Oke, dankjewel! Ik moet maandag sowieso op controlle, dus ik spreek haar wel even… Fijn dat je me even gerust stelt, want denk dan gelijk dat er iets is. :shifty: Kindje beweegd wel vol op, dat is wel gerust stellend. Dan ga ik maandag gelijk even langs HA :mrgreen:
goed plan!! Ik heb het 2 weken geleden precies hetzelfde gehad, kuurtje gekregen en het was zo weer over!
en ik zie dat we precies tegelijk uitgerekend zijn! leuk, wat vliegt de tijd he!
Oke gelukkig, want ik begin er ook slecht van te slapen nu. :wall:
Ja het gaat echt heel snel nu hé, ik heb nu heerlijk verlof! :mrgreen:
Kan niet wachten, word heel erg ongeduldig nu! En inderdaad erg toevallig dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn, ik ben benieuwd wie er ‘eerder’ is. :lol: