Ik heb sinds gister (5-6 dagen na mijn eispong) last van een beetje kramperig gevoel alsof ik ongi ga worden en steekjes links en rechts onder in mijn buik. Toen ik mijn benen vanacht uitrekte had ik zelfs zo’n felle steek in mijn buik dat ik er wakker van werd.
Ik hoop echt dat het eens raak is, want we zijn al anderhalf jaar bezig waarvan de meeste tijd met hormoonspuiten, kliniek, follikelmetingen enz. Zijn er meer meiden die dit hebben of gehad hebben? ik ben benieuwd!
Ik had dat gevoel vorige maand heel erg. Helaas betekende dit niks, maar het zou zomaar eens kunnen zijn dat het bij jou wel wat betekend.
Ik hoop het iig wel voor je :thumbup:
Bedankt voor je antwoord!
Helaas is er inderdaad niets van te zeggen, dat kan alleen achteraf als ik inderdaad zwanger ben, in dat geval weet ik zeker dat het de innestelling, of mijn baarmoeder die daar op reageert is geweest…
Over een weekje weet ik het!
Marda, ik kan je vertellen dat toen ik die steekjes voelde, al een paar dagen na m’n ei, ik dus idd zwanger was. Ik had normaal nooit die steekjes en nu dus wel. Zie mijn banner
En natuurlijk is elk lichaam anders,maar je weet nooit…na zolang wachten begrijp ik dat je eindelijk wel eens wilt dat het raak is! succes meid! :thumbup:
Ik heb die steeken vorige week ook heel erg gehad, maar ik weet nog niet of het echt wat betekend. Ik ga morgen proberen om te testen
@ Bigsby, bedankt voor je antwoord, ik ben erg benieuwd!
Hopelijk ben je zwanger! (geeft mij dan ook meteen goede hoop )
@ Kusje, ook bedankt voor je antwoord! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik durf nergens vanuit te gaan, maar ik hoop dat het inderdaad de innesteling was!!
Hadden jullie ook ongikrampen of alleen steken?
Ik had alleen steken.
Maar ik heb net negatief getest, misschien was het nog te vroeg om te testen of misschien word ik morgen wel gewoon ongesteld.
We zullen zien.
@bigsby wrote:
Ik had alleen steken.
Maar ik heb net negatief getest, misschien was het nog te vroeg om te testen of misschien word ik morgen wel gewoon ongesteld.
We zullen zien.
:hug: :hug: :hug:
Hopelijk ben je gewoon te vroeg met testen!
@Marda wrote:
Hadden jullie ook ongikrampen of alleen steken?
Ik had ook steekjes na mijn eisprong. En daarna enorme ongikrampen op de dag dat ik ongi moest worden. Maar ongi kwam niet. Heb jij ongikrampen??
Ik hoop voor je dat het raak is, want 1,5 jaar dokteren is niet niks :hug:
@cees77 wrote:
@Marda wrote:Hadden jullie ook ongikrampen of alleen steken?
Ik had ook steekjes na mijn eisprong. En daarna enorme ongikrampen op de dag dat ik ongi moest worden. Maar ongi kwam niet. Heb jij ongikrampen??
Ik hoop voor je dat het raak is, want 1,5 jaar dokteren is niet niks :hug:
Tnx! Op woensdag rond 1.00 is mijn ei gesprongen (ik weet dit exact door de Pregnyl) Op maandag middag (5,5 dagen later) begon ik steekjes te krijgen, 's nachts werd ik zelfs wakker van een enorme steek toen ik me uitrekte. De volgende dag bleven de steekjes aanhouden en had de hele dag een kramperig gevoel tot in de avond en toen waren het net ongikrampen. Sinds dinsdag geen last meer gehad, al is het nog allemaal wel wat gevoelig onderin, als ik ga plassen voelt mijn baarmoeder heel zwaar, oh ja en vanacht had ik steekjes in mijn liezen.
Nogmaals durf nergens vanuit te gaan, en denk nog steeds meer dat het niet raak is als dat het wel zo is… het vertrouwen gaat ook weg als je zolang bezig bent, maar vind het toch wel enorm spannend omdat ik dat in al die cyclussen hiervoor nog niet heb gehad.
Het klinkt toch wel heel goed hoor Marda!!!
Pas bij een positieve test is het helemaaaaaaaal goed.
Nog een paar dagen
Marda: Klinkt goed, hopelijk heb je deze keer een positieve test in je handen
Ik heb ook nog steeds last van steken, ff afwachten of ik ongesteld ga worden :think:
@ Bigsby… geen bloed geeft moed toch?
Ik blijf hoop houden, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest!
Helaas ben ik ongesteld geworden
Op naar de volgende ronde dan maar
@ Bigsby :hug: :hug: :hug:
Jammer! Hoop dat je in de nieuwe cyclus wel zwanger gaat worden!
ook hier een :hug: Bigsby
Marda: ik ben nog aan het duimen voor jou
Alleen kom ik dat niet meer te weten totdat ik terug kom van vakantie
Bij mij waren de krampjes/steekjes inderdaad overduidelijk de innesteling!
Zie mijn banner!
Wow Marda…GEFELICITEERD!!!
Marda gefeliciteerd :dance: